Televízia JOJ má novú grafiku, logo aj claim: Pozrite sa, ako vznikal náš nový vizuál!

Ako dlho trvali prípravy?

Televízia JOJ včera večer odštartovala novú etapu fungovania, keď ponúkla divákom vynovenú staničnú grafiku, zmodernizované logo a nový claim. Nový vizuál je podstatne modernejší, sviežejší a bližšie k svetovým trendom. Na našom kreatívnom oddelení sme pre vás počas príprav novej grafiky zisťovali všetky dôležité podrobnosti. „Prvotným cieľom bolo vytvoriť systém selfproma a vizuálnej komunikácie, ktorý by mal pripomínať, respektíve prepájať používateľský interface tabletov a telefónov. Viac-menej sme chceli, aby táto grafika pôsobila posunuto smerom k tomu, že je rok 2015. Snažili sme sa pracovať aj s logom, ktoré pracuje s týmto obrazom a je interaktívne. Dbali sme na takú funkčnosť a atraktivitu animácie,“ vysvetlil dizajnér a animátor, Dalibor Hriadel.

Ak si myslíte, že tvorba nového loga či staničnej grafiky je úplne jednoduchá a hotová za pár dní, mýlite sa. V skutočnosti ide o dlhodobý proces, ktorý v tomto prípade trval od prvotného stretnutia až rok a pol. „Stále sme to museli zastaviť kvôli novým formátom, ktoré prichádzali a bolo sa im treba venovať. Až na sklonku tejto jari sa nám podarilo dostať k tomu naplno. Myslím, že bolo potrebné sa posunúť niekde, aby to aj diváci postrehli a malo to na nich väčší dopad,“ dodal Hriadel. Na logu a staničnej grafike pracoval kreatívny tím televízie JOJ pod vedením Ondreja Garana Hutníka v zložení Jakub Jurášek, Dalibor Hriadel, Štefan Královič, Ján Tokár a Radovan Hajdin. Hudbu pripravili Marián Kachút, Tomáš Zubák a Peter Graus

Exkluzívne zábery z príprav novej staničnej grafiky nájdete v priloženom videu!