Extrémne rodiny

Extrémne rodiny sa vrátili ako jednotka na trhu!

Rovnako s veľkým odstupom od konkurencie skončila aj reality šou Hotel Paradise.

Pozíciu najsledovanejšieho spravodajstva v pondelok opäť potvrdili Noviny TV JOJ, ktoré mali v strategickej cieľovej skupine 12-54 viac divákov ako konkurenčné spravodajstvo. Tak ako obvykle boli lídrom na trhu aj relácie ŠPORTNajlepšie počasie a to v priamom súboji s obdobnými reláciami na konkurenčnej stanici, ktoré výrazne zaostali. Najlepšie počasie bolo najsledovanejším programom TV JOJ s ratingom 11,7% a podielom 35,3%. Uspelo aj poludňajšie spravodajstvo Noviny o 12 – ako líder na trhu s podielom 26,8%, nadpriemer dosiahlo aj podvečerné spravodajstvo Noviny o 17, ktoré obsadilo približne štvrtinu trhu.

Viac ako štvrtinu trhu získal seriál Panelák, ktorý bol tradične silnejší v mestách. Na obrazovky TV JOJ sa úspešne vrátila šou Extrémne rodiny, premiérová tretia časť dosiahla ako suverénny líder na trhu podiel 32,4%, konkurencia so svojou ponukou výrazne zaostala. Darilo sa aj reality šou Hotel Paradise, ktorá dosiahla podiel 29,6%, pričom vo svojej primárnej cieľovej skupine mladých divákov (15-34) získala podiel až 38,1%.

Jednotkou na trhu bola tradične podvečerná Súdna sieň a popoludní TV JOJ uspela s reprízou filmu TITANC HD, keď bola lídrom s podielom 32,6%.