Dara Rolins po drsnej kritike Plačkovej: Toto odkazuje Zuzane do budúcna!

Takýto bol pravý dôvod jej ostrého vyjadrenia.

Jedna z najväčších popových legiend Česka a Slovenska Dara Rolins vydala po šiestich rokoch svoj nový album ETC, ktorý sa dočkal pred pár dňami svojho krstu v jednom z bratislavských podnikov. Súčasťou jej ďakovného prejavu však bolo niečo, čo nikto nečakal. Na mušku si totiž zobrala kontroverznú hviezdičku Zuzanu Plačkovú. Najprv si síce nevedela spomenúť na jej „smutné“ meno, no napokon sa jej to s pomocou publika podarilo. V tej chvíli už nič nebránilo tomu, aby dala Dara zo seba to, čo ju v súvislosti s Plačkovou poriadne zamrzelo. Hviezda reality šou Hotel Paradise sa totiž vyjadrila na adresu slovenského šoubiznisu nie príliš priaznivo. Podľa Zuzany sa všetci na len na niečo hrajú a niečo také ako šoubiznis u nás neexistuje. Napriek tomu, že si Dara jej meno nevedela ani len zapamätať, toto vyjadrenie ju poriadne rozohnilo. Slovenský šoubiznis podľa nej rozhodne existuje, aj keď je len maličký.

​Ako myslela Dara svoje vyjadrenie na adresu Plačkovej naozaj? „Nemala som potrebuje jej nakladať a ani som to tak nemyslela. Dostala sa mi do rany, ale skôr v kontexte, že sa ma dotklo jej vyjadrenie, na ktoré som narazila úplnou náhodou ležiac v posteli v hoteli,“ vysvetľuje popová diva. Dara jednoducho nechápe, prečo sa vôbec niekto vyjadruje takto pohŕdavo a s výsmechom. „Mňa sa to dotklo, som klasik a som pyšná na to, že som súčasťou slovenského šoubiznisu. Už ako decko som v ňom chcela byť a rešpektovala som všetkých spevákov a hercov. Vadí mi, keď sa k tomu takto niekto vyjadruje a pritom ani neviem, čo poriadne robí a kto to je,“ pokračuje Dara, ktorá vie, čo hovorí, keďže je na scéne už prakticky odmalička. A práve preto si môže práve ona dovoliť povedať, že slovenský šoubiznis skutočne existuje. Napriek tomu, že Dare je Zuzana Plačková v podstate ukradnutá, na jej adresu sa vyjadrila s pokorou: „Prajem jej veľa úspechov v tom, čo robí.“ Zdá sa teda, že Zuzka si bude musieť nabudúce dať väčší pozor na to, čo povie, aby to potom nedopadlo práve takto. Speváčku Daru Rolins uvidíte už čoskoro aj v Inkognite!

Všetky epizódy Inkognita nájdete v našom bezplatnom archíve!