Novodobé služby zákazníkov plné arogancie: Najviac vás zaujala táto scénka!

Najlepšia scénka opäť stála za to.

Na dom Rodinovcov číhali zo všetkých strán letáky a komerčné posolstvá, ktoré ich chceli nalákať na kúpu rôznych zbytočností. Či už to bola trampolína, hokejová bránka alebo počítač, bolo len veľmi ťažké odolať. Komerciu zobrali chalani po svojom dokonca aj z opačnej stránky, keď sa snažili predávať limonádu za nekresťanské ceny. Samko zas prišiel zo školy s veľkým problémom pre celé okolie, doniesol totiž vši. Prefíkanosť detí opäť vyhrala nad zdravým rozumom rodičov.

Vybrali sme pre vás päť najlepších scénok z ôsmej epizódy, aby ste tak mohli v našej ankete zahlasovať za vaše najobľúbenejšiu. Prišlo nám množstvo hlasov, ktoré určili nasledovné poradie s jednoznačným víťazom:

5. miesto – mäso
4. miesto - žiacka knižka
3. miesto - grganie 
2. miesto - vši
1. miesto - obchodný duch detí 

Najviac sa vám páčila ďalšia zo scénok, kedy sa snažili chalani zarobiť si peniaze vlastnou hlavou predajom limonády pred domom. Tentoraz v nej síce nebol žiaden alkohol, zato cena nezodpovedala realite. Oliver so Samkom pýtali za dve deci nekresťanské euro, hoci na cenovke bolo len 50 centov. Keď to chceli ich zákazníci zreklamovať, chalani im len svojsky odvrkli: „Zožer hovno, hajzel  špinavý!“

Komediálny seriál NAŠI pokračuje s deviatou epizódou opäť vo štvrtok o 20:35 na JOJke!
Poslednú epizódu si môžete pozrieť v našom archíve úplne zadarmo!