Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
Slovenská produkčná, a.s.
Brečtanova 1, 831 01 Bratislava
Reklama na www.joj.sk, www.huste.tv, www.noviny.sk, www.videoportal.sk: reklamaweb@joj.sk
Meranie návštevnosti stránok JOJ GROUP je realizované nezávislým meraním IABmonitor. Dáta z IABmonitor sú oficiálne akceptovanými dátami („jednotná mena“) zo strany reklamných, mediálnych agentúr a zadávateľov reklamy. IABmonitor poskytuje dáta o návštevnosti internetových médií a sociodemografický profil užívateľov internetu.
Verejné dáta sú dostupné online na
Zvýšené investície do internetovej reklamy, kreatívnejší on-line marketing, rastúci význam sociálnych sietí a sila blogerov a surférov, ktorí ignorujú neadresnú reklamu. To je realita dnešného internetu nie len u nás ale aj vo svete. Úspech začína a končí tam, kde je spokojný užívateľ. Ten generuje dlhodobú návštevnosť, zvyšuje kredit portálu a sám dostáva pridanú hodnotu v podobe originálnych a jemu určených služieb. Portál televízie JOJ núka nový zážitok pre užívateľa internetu. Otvára mu publikačné možnosti, umožňuje jednoduchšie pracovať s digitálnym obsahom a takto ho motivuje efektívnejšie využívať nové média.
Každý jeden zadávateľ reklamy si dnes musí zodpovedať otázku, nakoľko sú preňho investície do klasickej reklamy efektívne. Internet nie je doplnkom, alebo novým trendom, je realitou kde väčšina ľudí trávi svoj čas. Z tohto hľadiska je investícia doň prioritná.
BANNER
je elektronická forma plošnej reklamy, s rozmermi udávanými v pixeloch, grafický obrázok, prípadne iný objekt, použitý ako reklamná upútavka. Bannery môžu byť vo forme statických obrázkov, alebo pohybujúcich sa animácií. Štandardné formáty bannerov sú dodávané v týchto formátoch: JPEG, GIF a SWF (FLASH). Iné formáty budú umiestnené na portál podľa dohody.
SPONZORING
je akékoľvek plnenie poskytnuté zadávateľom, ktoré je určené na priame alebo nepriame financovanie sekcií (podstránok www.joj.sk) na propagáciu mena, ochrannej známky, dobrej povesti alebo aktivít zadávateľa.
VIDEOREKLAMA - SPOT
je krátke audiovizuálne, prípadne len vizuálne spracované reklamné oznámenie umiestnené na portáli www.joj.sk v živom vysielaní, alebo v archíve.
CPT (COST PER THOUSAND)
vyjadruje cenu za 1000 impresií t.j. zobrazení reklamného formátu.
CR (CLICK RATE)
percentuálne vyjadrený počet kliknutí na konkrétny reklamný formát oproti celkovému počtu zobrazení. Nesleduje úspešnosť prekliknutia.
CTR (CLICK THROUGH RATE)
percentuálne vyjadruje počet prekliknutí cez konkrétny reklamný formát na konkrétnu stránku. Sleduje úspešnosť kampane.
Technické podmienky pre umiestnenie reklamných formátov na portáli www.joj.sk
Prevádzkovateľ internetových portálo TV JOJ stanovuje tieto technické podmienky pre umiestňovanie reklamných formátov na portáloch TV JOJ:
1. Reklamné formáty musia spĺňať špecifikácie týkajúce sa veľkosti v pixeloch, kilobajtoch (kB) a typoch formátov v ktorých musia byť dodané podľa cenníka platného pre konkrétny mesiac.
a. Bannerová reklama
Bannery môžu byť dodané v týchto formátoch: JPEG, GIF a SWF (FLASH). Iné formáty budú umiestnené na portál podľa dohody. Bannerová reklama obsahujúca zvukovú stopu, musí mať na každom snímku viditeľnú možnosť vypnutia, alebo pozastavenia zvuku. Zvuk musí byť iniciovaný samotným používateľom, to znamená, spustí sa až po používateľovej interakcii (kliknutí na plochu banneru resp. nadídení myšou ponad banner). Bannerová reklama obsahujúca video musí mať možnosť vypnutia zvuku a musí obsahovať na každom snímku ovládacie tlačidlá STOP, PLAY, PAUSE. Bannerové formáty, ktoré by bránili používateľovi v nerušenom používaní stránky, alebo formáty nad obsahom stránky (tzv. layer) musia obsahovať tlačítko na zatvorenie, alebo ukončenie reklamy v pravom hornom rohu označené „X“, alebo textom „Zatvoriť“ v minimálnej veľkosti písma 11pt.
b. Videoreklama:
Videoreklama (video spot) môže byť dodaný v týchto formátoch: AVI, MPEG, MOV. Iné formáty budú umiestnené na portál podľa dohody. Dĺžka spotu by v optimálnom prípade nemala presiahnuť 20 sekúnd, vzhľadom na jej prijateľnosť internetovým návštevníkom. Maximálna veľkosť video spotu je 100 MB. Odporúčaná veľkosť pre dodanie videoreklamy je 1280x720 pixelov, teda v pomere strán 16:9.
2. Pri neštandardných a agresívnych formátoch reklamy si Slovenská produkčná, a.s. vyhradzuje právo na schválenie vizuálu, technických parametrov a nastavenie reklamnej kampane, napr. capping – obmedzenie zobrazovania daného reklamného formátu.
3. Reklamné formáty je zadávateľ povinný doručiť na adresu Slovenská produkčná, a.s. na CD, alebo DVD nosiči, alebo na zmluvne dohodnutú e-mailovú adresu najneskôr v deň doručenia objednávky.
4. Pri určovaní technických podmienok prevádzkovateľ portálov TV JOJ vychádzal z odporúčaní IAB Europe (Interactive Advertising Bureau) a Asociácie internetových médií.