JOJ 24 Logo

Televízia JOJ 24 uspela v spravodajskej konkurencii

Diváci televízie JOJ 24 si včera nenechali ujsť správy celý deň aj v hlavnom vysielacom čase. V obchodnej cieľovej skupine dosiahla JOJ 24 prvenstvo v konkurencii spravodajských televízií.

Na politickej scéne sa aktuálne deje množstvo udalostí. Diváci si tieto a ďalšie dôležité informácie pravidelne nachádzajú v spravodajskej televízii JOJ 24. V utorok 21. januára zaujalo divákov v obchodnej cieľovej skupine vysielanie televízie JOJ 24. Stala sa tak lídrom spravodajských televízií v prime time, ale aj v celodennom vysielaní.

Prvenstvo medzi slovenskými spravodajskými stanicami dosiahla v hlavnom vysielacom čase s podielom 1,57 %. Porazila tak v prime time konkurenčné televízie TA3 a :24.

Diváci sledovali JOJ 24 celý deň. Pochváliť sa môže úspechom v cieľovej skupine 14-56, keď získala podiel 1,74 %.

Televízia JOJ 24 prináša už viac ako dva roky divákom objektívne a overené spravodajstvo. V jej vysielaní nájdete napríklad aj relácie Analýzy 24, športové Analýzy 24, Európa od A po Z, 24 minút, CHECK-IN, Ekonomika 24, Svet 24, Regióny 24, Spektrum 24 a ďalšie. Súčasťou vysielania sú aj obľúbené podcasty.