tlacova sprava

Posledný septembrový víkend bol pre JOJ rekordný

(29.09.2014) V sobotu 27. septembra dosiahla JOJka svoj najvyšší sobotný rating v prime time od začiatku roka 2014, vďaka spravodajským formátom i filmu týždňa. V nedeľu bola JOJ Group zase lídrom trhu pre ženské publikum v hlavnom vysielacom čase.

V posledný septembrový víkend zaznamenali stanice televíznej skupiny JOJ vynikajúce výsledky sledovanosti. V nedeľu sa JOJ Group podelila o prvenstvo v prime time so svojou konkurenciou, keď v rámci cieľovej skupiny Ženy 12-54 dosiahla skvelý 33,7 % trhový podiel a vysoko nadpriemernú 13,7 % sledovanosť.

Zásluhu na tomto výkone mali večerné formáty TV JOJ v hlavnom vysielacom čase, pričom spomedzi ponuky slovenských televízií bolo práve športové spravodajstvo a predpoveď počasia z dielne JOJky v nedeľu najsledovanejšie na trhu. Šport dosiahol nadpriemerný 28,3 % share a skvelý 11,0 % rating. NAJLEPŠIE POČASIE malo v nedeľu 26,4 % trhový podiel a 10,7 % sledovanosť.

V univerzálnej cieľovej skupine 12+ navyše JOJ Group predbehla svoju konkurenciu jednoznačne najlepším výkonom v prime time - s 33,4 % podielom na trhu a 15,5 % sledovanosťou, k čomu opäť prispela aj nová rodinná relácia TV JOJ V siedmom nebi (32,6 % Shr a 15,0 % Rtg v CS 12+).

Sobota bola pre JOJ rekordná, pretože v hlavnom vysielacom čase dosiahla najvyšší sobotňajší rating od začiatku roka 2014, a to 7,4 % Rtg (CS 12-54).

Film týždňa John Carter bol v sobotu najsledovanejším nespravodajským programom na trhu slovenských televízií, pričom pre TV JOJ to bol druhý najsledovanejší sobotňajší film v tomto roku. V obchodne relevantnej cieľovej skupine dosiahol film trhový podiel 23,9 % a sledovanosť 7,9 %. V mužskej časti publika boli výkony ešte lepšie, konkrétne share 26,9 % a rating 8,9 %. Absolútne najlepší výsledok dosiahol film John Carter v Košiciach, s vysoko nadpriemerným trhovým podielom 33,1 % a výbornou sledovanosťou 9,6 %.

Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia
PR JOJ Group