TV JOJ logo

Televízia JOJ 24 premiérovala reláciu POLITIKA 24 ako líder trhu s vynikajúcou sledovanosťou

Spoločenské dianie priťahuje čoraz viac divákov k obrazovkám. Spravodajská televízia JOJ 24 ponúkla v nedeľu 2. februára o 10:00 svojim divákom novú politickú diskusnú reláciu POLITIKA 24. Tá v čase svojho vysielania odštartovala ako líder v konkurencii spravodajských televízií. Stanicu JOJ 24 si v čase vysielania relácie zaplo až 205-tisíc divákov v univerzálnej cieľovej skupine (AvRch 1 min).

Hlavná spravodajská relácia NOVINY TV JOJ sa teší diváckemu záujmu na oboch televíziách JOJ a JOJ 24. Uplynulý týždeň bola víťazom v porovnaní s konkurenčnou spravodajskou reláciou päťkrát!

Turbulentné obdobie, ale aj politická situácia doma a vo svete, priťahuje čoraz viac divákov k televíznym obrazovkám. Televízia JOJ 24 reflektuje dopyt divákov, a preto priniesla nový televízny formát - politickú diskusnú reláciu POLITIKA 24. Moderátorkou je dlhoročná politická redaktorka Lenka Ježová. Do prvého živého vysielania relácie POLITIKA 24 prijal pozvanie predseda vlády Slovenskej republiky a predseda strany Smer - SD Robert Fico.

V čase vysielania relácie POLITIKA 24 dosiahla spravodajská televízia JOJ 24 sledovanosť 3 % a 14,2 % podiel na trhu, s ktorým sa stala lídrom trhu
v univerzálnej cieľovej skupine. Stanicu JOJ 24 si v čase vysielania relácie zaplo až 205-tisíc divákov starších ako 12 rokov (AvRch 1 min).

Televízii JOJ 24 sa v nedeľu darilo v hlavnom vysielacom čase. V CS 12+ zaznamenala 1,29 % podiel, kým TA3 dosiahla 0,85 % podiel a :24 podiel 0,93 %.
Lídrom 5. týždňa medzi spravodajskými televíziami sa stala JOJ 24 v CS 12+ s podielom 1,21 % (TA3 podiel 1,06 %, :24 podiel 1,15 %).

Diváci JOJke dôverujú a hlavnú spravodajskú reláciu NOVINY TV JOJ sledujú buď na hlavnej stanici, alebo ju nájdu na JOJ 24 v tom istom čase. Kombinácia NOVÍN TV JOJ na JOJ a JOJ 24 priniesla uplynulý týždeň úspech až päťkrát. Päť dní v 5. týždni si tak pripísali NOVINY TV JOJ na oboch staniciach v cieľovej skupine 12+ vyššiu sledovanosť a podiel na trhu v porovnaní s konkurenčnou reláciou televízie Markíza. Najlepšie čísla zaznamenala v tejto kombinácii hlavná spravodajská relácia NOVINY TV JOJ v nedeľu 2. februára (sledovanosť 11,2 %, podiel 24,9 %). Víťazom bola aj v utorok 28. januára so sledovanosťou 10,5 % a podielom 26,3 %, v stredu 29. januára (sledovanosť 10,1 %, podiel 26,3 %), štvrtok 30. januára (sledovanosť 11,0 %, podiel 28,2 %) a aj v piatok 31. januára (sledovanosť 9,3 %, podiel 23,6 %).