
Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
V sobotu 22. 2. si diváci v CS 14-56 nenechali ujsť pokračovanie novej romantickej show Vezmeš si ma?, ktoré si večer na JOJke zaplo celkovo viac ako 400-tisíc divákov (AvRch 12+)! V komerčnej cieľovke sa show stala TOP programom hlavného vysielacieho času (4,9 % Rtg a 15,9 % Shr), v rámci univerzálneho publika si oproti prvej epizóde polepšila o 17-tisíc divákov a dosiahla 13,9 % podiel na trhu.
V čisto mužských cieľových skupinách bola show lídrom trhu pri divákoch vo veku 35 až 44 rokov so 6,7 % sledovanosťou a 19,8 % podielom. Pri diváčkach si najlepšie výkony pripísala v ešte mladšej cieľovke – a to pri ženách vo veku 25 až 34 rokov s vynikajúcou 8,0 % sledovanosťou a najvyšším, vysoko nadpriemerným, až 34,9 % trhovým podielom.
V poslednú februárovú nedeľu (23. 2.) sa v CS 14-56 suverénne najsledovanejším nespravodajským programom dňa spomedzi ponuky všetkých slovenských televízií stalo Nové bývanie, ktoré si na TV JOJ včera zaplo celkovo až 722-tisíc divákov starších ako 12 rokov (AvRch 12+)! Roky mimoriadne populárna relácia s Vladom Voštinárom si včera pripísala 10,8 % sledovanosť a podiel na trhu 27,9 %. Najvyšší share, a to až 36,7 %, dosiahlo Nové bývanie
v mladej mužskej CS 15-24.