tlacova sprava 2016

TV JOJ bola včera znova lídrom trhu v prime time, ZOO najsledovanejším nespravodajským programom dňa

(14.01.2016) Televízia JOJ bola v stredu 13. januára opäť jednotkou spomedzi slovenských televízií v hlavnom vysielacom čase.

Televízia JOJ bola v stredu 13. januára opäť jednotkou spomedzi slovenských televízií v hlavnom vysielacom čase. Pokračovanie nového seriálu ZOO sa stalo celkovo druhou najsledovanejšou reláciou dňa na trhu, lídrom rebríčka TOP programov bolo Najlepšie počasie.

JOJ Group včera znova obhájila pozíciu lídra trhu v prime time s 10,7 % ratingom a nadpriemerným podielom 31,2 %. Zásluhu na tom mal večerný program TV JOJ, ktorá zaznamenala svoj najlepší stredajší výkon od novembrového finále show Česko Slovensko má talent.

Najsledovanejším nespravodajským programom dňa sa v komerčne dôležitej časti publika znova stala seriálová novinka ZOO, ktorej štvrtá epizóda dosiahla 9,3 % rating a nadpriemerný 25,7 % share. V rámci univerzálneho publika mal včera seriál výbornú 10,5 % sledovanosť a silná cieľová skupina žien vo veku 45-54 rokov sa opäť rozrástla o ďalšie diváčky, ktoré zaznamenali doteraz najlepší, až 21,2 % rating.

Rebríček TOP programov dňa v CS 12-54 včera viedlo Najlepšie počasie s 9,6 % sledovanosťou a 26,9 % podielom na trhu, pričom celkovo v CS 12+ dosiahlo 12,0 % sledovanosť. Noviny TV JOJ v stredu sledovalo 590-tisíc divákov, s 12,6 % ratingom a 28,3 % podielom bola hlavná spravodajská relácia JOJky včera druhou najsledovanejšou reláciou na trhu v CS 12+.