tlacova sprava 2016

Najviac divákov mali včera Noviny TV JOJ, ZOO bolo lídrom trhu pre mladšie publikum

(20.01.2016) V komerčne dôležitej cieľovej skupine bola TV JOJ včera v prime time opäť jednotkou na trhu.

V komerčne dôležitej cieľovej skupine bola TV JOJ včera v prime time opäť jednotkou na trhu. Jej hlavná spravodajská relácia bola najsledovanejším programom dňa v CS 12+, Najlepšie počasie v CS 12-54 a seriál ZOO bol znova lídrom trhu v čase svojho vysielania.

V utorok 19. januára bola televízia JOJ znova lídrom slovenského trhu v prime time, keď v CS 12-54 predbehla svoju konkurenciu (8,2 % Rtg a 22,8 % Shr). V rovnakej cieľovke sa najsledovanejším programom dňa stalo Najlepšie počasie s 10,6 % ratingom a 27,6 % podielom, pričom v CS 12+ zaznamenalo až 12,8 % sledovanosť.

Celkovo najviac divákov mali včera v rámci univerzálneho publika Noviny TV JOJ, ktoré sledovalo 642-tisíc divákov, relácia tak zaznamenala výborný 13,7 % rating a 29,6 % podiel na trhu (CS 12+). Šport na JOJke bol včera takisto znova lídrom trhu v čase svojho vysielania pre mladých (10,3 % Rtg a 21,1 % Shr).

Šieste pokračovanie nového seriálu ZOO zaznamenalo rovnako ako všetky predchádzajúce epizódy nadpriemerné výsledky sledovanosti. Pre obchodne relevantné publikum bola seriálová novinka včera opäť lídrom trhu v čase svojho vysielania a v CS 12+ zaznamenala 9,7 % sledovanosť a 20,4 % share. Diváčky ZOO vo veku 45 – 54 rokov dosiahli včera skvelý 17,9 % rating