TV JOJ logo

Televízia JOJ úspešne odštartovala pestrofarebnú jeseň, v prvý týždeň silnej jesennej sezóny porazila svoju konkurenciu, v prime time bola najsledovanejšou slovenskou televíziou

TV JOJ v prvý septembrový týždeň ponúkla divákom bezkonkurenčne najatraktívnejší program, keď jej vysielanie diváci v hlavnom vysielacom čase uprednostnili pred konkurenciou a JOJ sa stala lídrom trhu v prime time.

Diváci si nenechali ujsť zábavné show Česko Slovensko má talent či Inkognito, ani nový komediálny seriál Delukse.

TOP najsledovanejšími programami týždňa boli v rámci univerzálneho publika jednoznačne Noviny TV JOJ a Najlepšie počasie.

Televízia JOJ bola v 36. týždni tohto roka trhovou jednotkou v prime time s 21,5 % podielom na trhu a 8,6 % sledovanosťou. Prispeli k tomu spravodajské
relácie JOJky, nový seriál Delukse a zábavné stálice Česko Slovensko má talent a Inkognito so svojimi premiérami.

Najsledovanejšie relácie, ktoré mali za celý týždeň najväčší počet divákov, boli z každodennej pestrej ponuky televízie JOJ, ktorú diváci pravidelne uprednostnili pred konkurenciou.

Noviny TV JOJ sledovalo v nedeľu 8. septembra až 570-tisíc divákov, ktorí dosiahli vynikajúci 28,5 % podiel a perfektnú 12,2 % sledovanosť. Najlepšie
počasie si včera vyslúžilo druhý najlepší výsledok tohto týždňa, a to až 25,3 % podiel a rovnako skvelú 12,0 % sledovanosť.

Z nespravodajských a nešportových programov vyhrala TOP rebríček s najvyšším počtom divákov za uplynulý týždeň najúspešnejšia talentová show
Česko Slovensko má talent, ktorá v sobotu na JOJke dosiahla ešte lepší výsledok, ako utorková premiéra, a to až 11,1 % sledovanosť a 25,8 % podiel
na trhu. Film Anjel pomsty na Markíze zaznamenal len 19,1 % podiel.

Najsilnejšou cieľovou skupinou divákov Talentu boli v sobotu ženy vo veku 45 až 54 rokov, ktoré dosiahli excelentnú sledovanosť, až 15,9 % a 28,3 % share. Diváčky v CS 35-44 zaznamenali takisto výbornú 13,3 % sledovanosť.

V nedeľu večer zase mužská časť publika uprednostnila program JOJky pred štartom konkurenčnej show Tvoja tvár znie povedome na Markíze. Film Renegáti bol lídrom trhu v čase svojho vysielania pre mužských divákov univerzálneho publika (8,8 % Rtg a 22,1 % Shr), pričom muži v CS 45-54 dosiahli až 11,4 % sledovanosť a muži vo veku 35 až 44 rokov až 10,8 % sledovanosť a 25,0 % podiel na trhu.

Tento týždeň sa diváci môžu tešiť na ďalšie čerstvé a pestré novinky z dielne televízie JOJ – v stredu, po seriáli Delukse, štartuje o 21:35 hod. nová talkshow Lujzy Garajovej Schramekovej s názvom Čau Lujza! a vo štvrtok po Inkognite bude mať svoju premiéru o 21:50 hod. nová diskusná politická relácia s názvom Na hrane, ktorú moderuje Michal Magušin.