TV JOJ logo

TV JOJ kraľuje trhu aj cez víkend!

Najsledovanejšie programy vysiela aj cez víkend jednoznačne televízia JOJ. Spravodajstvo, Česko Slovensko má talent, filmy – diváci si každý deň vyberajú z ponuky JOJky a uprednostňujú ju pred konkurenciou.

Televízia JOJ bola aj v uplynulý septembrový týždeň trhovou jednotkou v hlavnom vysielacom čase. JOJ Group dosiahla najvyšší výkon v sobotu (29,5 % share) a sledovanosť v nedeľu 22. 9. (11,9 % rating).

Spravodajské relácie televízie JOJ opäť ovládli rebríček sledovanosti. Noviny TV JOJ včera sledovalo až 574-tisíc divákov, ktorí dosiahli vynikajúcu, až 12,3 % sledovanosť a 27,5 % podiel na trhu. Po Novinách nasledujúce Najlepšie počasie malo úplne totožnú sledovanosť a 26,2 % share.

TOP nespravodajským programom týždňa bola najúspešnejšia show Česko Slovensko má talent, ktorú si na JOJke v sobotu nenechalo ujsť až 487-tisíc divákov s 10,5 % sledovanosťou a 25,0 % podielom na trhu. Talent bol tradične a jednoznačne opäť lídrom trhu v čase svojho vysielania a najsilnejšou cieľovou skupinou boli ženy v obchodne dôležitom produktívnom veku 35 až 44 rokov, ktoré uplynulú sobotu dosiahli excelentnú sledovanosť až 14,8 % a 31,2 % trhový podiel. Muži v rovnakej cieľovke zaznamenali 12,2 % sledovanosť a ešte lepší výkon 31,7 % a diváčky v CS 45-54 dosiahli 12,4 % sledovanosť.

V nedeľu diváci uprednostnili akčný film na JOJke pred ťažiskovou show jesene na Markíze. Rýchlo a zbesilo 8 dosiahlo 8,2 % sledovanosť a 22,3 % podiel, čo bol vyšší výkon ako Tvoja tvár znie povedome s 21,2 % podielom.