TV JOJ logo

TV JOJ bola jednotkou aj tento víkend!

Televízia JOJ v posledný septembrový víkend opäť triumfovala. Trhovou jednotkou bolo spravodajstvo, Česko Slovensko Má Talent a tiež nedeľný film.

Televízia JOJ bola aj v posledný septembrový týždeň trhovou jednotkou v hlavnom vysielacom čase. JOJ Group dosiahla najvyšší výkon v sobotu 28. septembra (30,0 %) a sledovanosť v nedeľu 29. septembra (12,9 %).

JOJkárske spravodajské relácie opäť ovládli rebríček sledovanosti. Noviny TV JOJ včera sledovalo až 635-tisíc divákov. Hlavná spravodajská relácia TV JOJ dosiahla vynikajúcu 13,6 % sledovanosť a 29,4 % podiel na trhu. Obľúbené Noviny TV JOJ kraľovali spravodajským formátom aj v sobotu (rtg 11,9 %, shr 29,3 % ) i v piatok (rtg 11,0 % a shr 28,0 %). Počas víkendu sa darilo aj Najlepšiemu počasiu. Najúspešnejšie bolo v nedeľu so 14,5 % sledovanosťou a 30,2 % podielom na trhu.

Top nespravodajským programom týždňa bola ďalšia epizóda šou Česko Slovensko Má Talent. V sobotu večer si špeciálnu časť s Jiřinou Bohdalovou nenechalo ujsť až 540 – tisíc divákov, šou dosiahla 11,6 % sledovanosť a 27,1% podiel na trhu. Talentová šou bola najzaujímavejšia pre ženské publikum, najmä ženy vo veku 35-44 (rtg 14,9 % a shr 32,9 %).

V nedeľu si diváci vybrali aj z nespravodajskej ponuky TV JOJ. Uprednostnili dlhoročne úspešnú reláciu Nové bývanie, ktorú si zaplo 320-tisíc divákov (rtg 6,9 % a shr 19,5 %).

Záver týždňa patril JOJkárskej filmovej premiére. Nedeľný film Veľký čínsky múr s Mattom Damonom upútalo skoro 450-tisíc divákov (rtg 9,6 % a shr 21,9%), čím sa stal najsledovanejším filmom sezóny. Akčný film zaujal najmä mužov vo veku 45-54, ktorí dosiahli excelentnú 16,0 % sledovanosť a 29,1 % podiel na trhu.