PLUS logo

PLUSka oslavuje 11. narodeniny

Zajtra, 5. októbra, oslávi druhá televízia z portfólia JOJ Group svoje jedenáste narodeniny. Štartovala pod názvom JOJ Plus ako prvá z malých staníc najväčších hráčov slovenského televízneho trhu. V priebehu rokov sa programové zameranie, vizuál i logo stanice zmenili. Najväčší úspech dosahuje u mužov, no oslovuje aj ženské publikum.

PLUS je v poradí druhá stanica z portfólia JOJ Group a zameriava sa najmä na moderných mužov v produktívnom veku, ale aj na dynamické diváčky. Jej programová štruktúra je vyskladaná hlavne z populárnych akvizičných filmov, seriálov, ale aj dokumentárnych sérií a veľkolepých zahraničných šou. Od začiatku roka 2019 je PLUSka ešte viac filmová. V hlavnom vysielacom čase ponúka svojim divákom prevažne filmy. Jej diváci si každý večer môžu vychutnať pestrý výber tých najlepších filmových titulov posledných rokov, ale aj staršie evergreeny, ktoré nikdy neomrzia. Vo filmovej ponuke PLUSky nechýbajú ani premiérové tituly, ktoré potešia najmä náročnejších divákov. Filmoví fajnšmekri sa v roku 2020 môžu tešiť na skutočný príbeh Únos Eichmanna, komédiu Stevena Soderbergha Logan Lucky, Marvelovku Logan: Wolverine, pokračovanie kultového sci-filmu Votrelec: Covenant, drámu Henryho zápisník, akčný film Prianie smrti s Bruceom Willisom, či najnovší prípad Oddelenia Q – Zložka 64. Čerešničkou na torte budú premiéry trojice Oscarových filmov: Podoba
vody, Tri billboardy kúsok za Ebbingom a Ja, Tonya. PLUSka ponúka svojim divákom už tretí rok prémiovú šou Oktagon, ktorá sa v nadchádzajúcej sezóne dočká aj špeciálnej ženskej verzie. MMA je mladý a perspektívny šport, ktorý si už v úvode vybudoval silné postavenie na športovej stanici huste.tv. Aktuálne si ho diváci môžu pozrieť aj každý pondelok na PLUSke. Tá ponúkne aj ženskú verziu tohto typicky mužského športu. Divákov čaká desať častí, desať pondelkov plných emócii, športu, tréningov a odriekania si. A možno aj inšpirácie pre športovo nadané ženy. PLUSka ponúka aj ďalší žáner – záznamy koncertov populárnych slovenských skupín a interprétov. Vidieť ste tak mohli koncerty IMT Smile, Kandráčovcov a iných.

PLUSka si za jedenásť rokov svojho vysielania vybudovala stabilnú pozíciu na trhu. Najlepší výkon tohto roka v prime time dosiahla v cieľovej skupine 12+ 5. mája (rtg 2,9 %, spolu 133-tisíc divákov). V tento deň zaznamenala aj ďalší úspech, keď si film Wasabi pozrelo spolu 211-tisíc divákov (rtg 4,5 %), čo bol zároveň najsledovanejší film PLUSky za rok 2019. Najúspešnejšia časť prémiovej šou Oktagon bola v sobotu 17. novembra 2018, ktorá dosiahla 2 % sledovanosť a podiel 4,6 % (93- tisíc divákov). Nenechali si ju ujsť najmä muži vo veku 15-24 (rtg 4 %, shr 21,8 %) a muži vo veku 25-34 (rtg 3,8 %, shr 12,5 %).

Tagy: Plus