[multi] V siedmom nebi Miska a Peto rozhovor 4179

V siedmom nebi úspešne odštartovalo svoju novú sezónu

Uplynulý vydarený týždeň odštartovala televízia JOJ v pondelok rekordným a bezkonkurenčne najsledovanejším Inkognitom a v nedeľu úspešný týždeň uzavrela ako líder trhu v prime time premiérovou epizódou obľúbenej rodinnej relácie V siedmom nebi, ktorú si diváci takisto nenechali ujsť.

Televízia JOJ si aj v uplynulý týždeň obhájila pozíciu trhového lídra, keď bola jednotkou slovenských divákov v hlavnom vysielacom čase. JOJ Group dosiahla v pondelok excelentnú 17,2 % sledovanosť a 37,3 % podiel na trhu a v nedeľu takisto vynikajúci rating 16,1 % a skvelý 32,4 % share. 

TOP programom týždňa a zároveň najsledovanejším zábavným programom tohto roka sa stalo pondelkové jubilejné Inkognito, ktoré so svojou 300. epizódou dosiahlo historicky najvyššie, rekordné výkony! Zábavnú show, v ktorej tajným hosťom bola prezidentka SR, si  nenechalo ujsť až 898-tisíc divákov s 19,3 % sledovanosťou a 39,4 % podielom, pričom pasáž relácie, v ktorej hviezdila práve Zuzana Čaputová, sledovalo viac ako milión divákov, presne 1 053 000 divákov starších ako 12 rokov! Celkovo Inkognito v pondelok 11. novembra zasiahlo až 1 292 000 divákov! (Reach tri minúty bez prerušenia.)

Zo spravodajských relácií bolo z ponuky všetkých televízií najsledovanejšie Najlepšie počasie, ktoré v pondelok sledovalo až 673-tisíc divákov so 14,4 % ratingom a 31,0 % share. Noviny TV JOJ si najvyššie čísla vyslúžili v stredu 13. novembra, keď dosiahli až 13,7 %  sledovanosť a 29,6 % podiel na trhu. Krimi zaznamenali svoj TOP výkon týždňa v nedeľu 17. novembra s 12,6 % ratingom a 25,4 % share.

Rodinná relácia V siedmom nebi odštartovala v nedeľu večer na obrazovkách TV JOJ svoju jesennú sezónu dosiaľ najvyššou  sledovanosťou tento rok. V jarnej sezóne dosiahla maximum s 13,1 % ratingom a 28,5 % podielom, včera zaznamenala ešte vyššiu, až 13,3 % sledovanosť a 29,2 % podiel na trhu. Obľúbenú reláciu s Vilom Rozborilom si nenechalo ujsť až 622-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Ženská časť publika dosiahla vysoko nadpriemernú, až 16,4 % sledovanosť a 33,9 % podiel a diváčky vo veku 45 až 54 rokov  zaznamenali vynikajúci 14,9 % rating.