CSMT 2019 Margareta Ondrejkova finale vystupenie

Česko Slovensko má Talent je vo finále!

Ôsma séria najsledovanejšej šou Česko Slovensko má Talent má za sebou finále. Diváci mohli vidieť inšpiratívne talenty, bláznivé i náročné vystúpenia, vďaka ktorým mnohokrát zatajili dych. Ich záujem o šou potvrdzujú aj čísla sledovanosti. Česko Slovensko má talent si diváci ani jednu nedeľu nenechali ujsť, šou bola pravidelne lídrom trhu.

Ani tentokrát na obrazovkách nechýbali skvelé tanečné čísla, netradiční kúzelníci, brilantný spev i vystúpenia, v ktorých išlo aj o život. Diváci zažili aj iné prekvapenie, keď v porotcovskom kresle vystriedala Dianu Mórovú Jiřina Bohdalová. V šou sa objavili aj takí, ktorí v duchu hesla tohtoročného vydania Každý má talent!, publikum a porotu rozradostili, zabavili, napriek tomu, že v danej činnosti nevynikajú.
Práve tých čakalo prekvapenie v podobe sošky pripomínajúcej Oscara, no s podobizňou, všetkým dobre známého, Jozefa Pátroviča. Zlatého Pátroviča, ako je soška nazvaná, porota udelila tomu, kto sa každý rok, presne ako Jozef Pátrovič, prihlásil, a hoci s rôznorodými ohlasmi poroty či publika, nestrácajúc nádej a vieru vo svoj talent. Soška je symbolom vytrvalosti a jedinečnosti, schopnosti ísť si za svojím snom. „Napadlo mi, že v Česko Slovensko má Talent máme viac takých adeptov, ako je pán Pátrovič. Chcel som im niečo za tú ich snahu dať, a tak mi napadla táto kúzelná soška," prezradil Jakub Prachař, tvorca ocenenia.

Finalistami ôsmeho ročníka boli - speváčka Margaréta Ondrejková, akrobati Katya a Nikita, tanečná skupina Fricksa Dance Group, spevák Daniel Zappi, spevák Samuel Rychtar, umelkyňa Volha Safronava, stepperi Tobiáš Košir a Sára Titzová, bajkeri Bike O ´Clock a tanečná formácia Citadella Mefisto. Víťazkou šou sa stala a výhru v hodnote 50-tisíc EUR si odniesla Margaréta Ondrejková.

Šou Česko Slovensko má Talent si aj vo svojej v poradí ôsmej sezóne získala divákov. Najsledovanejšia epizóda bola v nedeľu 2. novembra, ktorú si pozrelo spolu 655-tisíc divákov (Rtg 14,0 %, Shr 29,4 %). Všetky epizódy od štartu šou boli lídrami trhu v cieľovej skupine 12+. V porovnaní s minulým ročníkom, najsledovanejšiu epizódu 10. novembra 2018 sledovalo 635-tisíc divákov
(Rtg 13,6 %, Shr 29,3 %). 

Finále šou si nenechalo ujsť 512-tisíc divákov. Česko Slovensko má Talent sa stalo trhovým lídrom so sledovanosťou 11,0 % a podielom 27,1 % v cieľovej skupine 12+. Najvernejšími fanúšikmi ôsmej série boli v priemere ženy vo veku 45-54 (Rtg 14,4 %, Shr 27,5 %) a ženy vo veku 35 – 44 (Rtg 13,3 %, Shr 28,5 %).

Talent trhal rekordy aj na webe. Najsledovanejšie vystúpenia na facebooku boli Katya & Nikita (5 700 000 pozretí), Lady Viky (3 050 000 pozretí) a Elastic (2 900 000 pozretí).

Instagramu vládol vtip od Jakuba pre Jiřinu: 14 200 https://www.instagram.com/p/B3Kf0fGopRZ/, dievčatko a 3x NIE pre Jara
Slávika: 9 600 https://www.instagram.com/p/B4LKCJrjmfu/ a tiež Lady Viky komiks: 8 300 https://www.instagram.com/p/B3SItETnzif/.

Na joj.sk diváci najviac sledovali články o týchto účinkujúcich - Lady Viky: 480 000 klikov (spolu 2 články), Margaréta Ondrejková: 120 000 klikov, či Samuel Rychtár: 120 000 klikov.

Najsledovanejšie video na youtube s počtom pozretí 4 050 000 bolo vystúpenie Katya a Nikita, nasleduje Elastic: 3 900 000 a trojicu naj uzatvára Michael Golc 3 740 000. Počas ôsmej série šou Česko Slovensko má Talent dosiahol youtube kanál TV JOJ rekord - viac ako miliardu pozretí a stal sa tak prvým slovenským youtube kanálom, ktorý túto hranicu prekonal. Doteraz má youtube TV JOJ
1 078 140 255 pozretých videí.

Uplynulý víkend sa na JOJke darilo aj ďalším formátom. Televízia JOJ bola v sobotu lídrom trhu celodenne (Rtg 3,4 %, Shr 16,4 %) i v prime time (Rtg 10,5 %, Shr 22,9 %), a tiež v nedeľu celý deň (Rtg 4,1 %, Shr17,9 %) aj v prime time (Rtg 12,7 %, Shr 25,9 %) v cieľovej skupine 12+.

V nedeľu 8. decembra si diváci nenechali ujsť Noviny TV JOJ, ktoré si pozrelo spolu 715-tisíc divákov (Rtg 15,3 %, 30,7 %). Hlavná spravodajská relácia zaznamenala rekordnú sledovanosť jesene a zároveň to boli najsledovanejšie Noviny TV JOJ od marca 2019 v CS 12+. Druhú adventnú nedeľu sa lídrom trhu stala aj rodinná relácia V siedmom nebi, ktorá dosiahla sledovanosť 12,7 % a podiel 28,3
% (594-tisíc divákov).