[multi] Nový život - Paľo má k Lucii blízko 3994

Nový život je každý deň prvou voľbou divákov

Nový rodinný seriál televízie JOJ si získal slovenské publikum, aj tretia epizóda Nového života bola včera trhovou jednotkou. Návrat kultového amerického seriálu Beverly Hills 90210 sledovalo na JOJ viac divákov ako štart novej série konkurenčnej Chartshow na Markíze.

JOJ Group bola v stredu 8. januára lídrom trhu v hlavnom vysielacom čase s 13,0 % sledovanosťou a 28,3 % trhovým podielom.

Hlavnú spravodajskú reláciu televízie JOJ si v stredu pozrelo až 593-tisíc divákov, Noviny TV JOJ tak dosiahli 12,7 % sledovanosť a 27,5 % podiel na trhu. Najlepšie počasie si včera vyslúžilo 11,9 % sledovanosť a 25,2 % podiel, KRIMI zaznamenali 10,6 % rating a 24,0 % share.

JOJka včera večer ponúkla divákom už tretiu premiérovú epizódu jej nového rodinného seriálu Nový život, ktorý diváci opäť uprednostnili pred konkurenčným programom. Seriál si v stredu nenechalo ujsť 471-tisíc divákov a dosiahol tak 10,1 % sledovanosť a 21,2 % podiel, čím si znova vyslúžil trhové prvenstvo.

Vysoko nadpriemerné čísla dosahuje Nový život v rámci ženskej časti publika – diváčky v komerčne atraktívnej vekovej skupine 35 až 44 rokov zaznamenali včera excelentnú, až 15,9 % sledovanosť a až 31,2 % podiel, ženy v CS 45-54 takisto vynikajúci 15,2 % rating a 25,4 % share.

Po Novom živote sa slovenskí diváci dočkali návratu kultového amerického seriálu Beverly Hills 90210 s jeho novodobými epizódami, ktorý si včera na JOJke nenechalo ujsť viac divákov, ako prvú premiérovú epizódu novej série konkurenčnej Chartshow na Markíze v prime time.

Beverly Hills si včera po 21:40 hod. pozrelo takmer 300-tisíc divákov, ktorí dosiahli až 6,4 % rating a 16,2 % podiel, pričom Chartshow zaznamenala len 14,0 % podiel. Najpočetnejšou cieľovou skupinou prvej epizódy amerického seriálu boli ženy vo veku 35 až 44 rokov, ktoré dosiahli skvelú 13,0 % sledovanosť a nadpriemerný výkon na úrovni až 30,5 %. Muži v rovnakej vekovej kategórii si seriál takisto nenechali ujsť a dosiahli až 9,8 % rating a 26,9 % share.