Nový život - Alexander Bárta s kaskadérom

Nový život je každý večer prvou voľbou divákov

Aj počas druhého týždňa svojho vysielania je nový rodinný seriál televízie JOJ bezkonkurenčným víťazom pre slovenských divákov – Nový život každý deň jednoznačne uprednostňujú pred ponukou konkurencie.

Najsledovanejším programom utorka aj stredy bola hlavná spravodajská relácia televízie JOJ – Noviny TV JOJ - ktoré si predvčerom pozrelo až 648-tisíc divákov s vynikajúcou 13,9 % sledovanosťou a 30,4 % podielom a včera 589-tisíc divákov s vynikajúcim 12,6 % ratingom a 27,9 % share.

Suverénne najsledovanejším nespravodajským a nešportovým programom v hlavnom vysielacom čase bol v oba dni rodinný seriál Nový život, ktorý od začiatku svojho vysielania na JOJke valcuje komerčnú konkurenciu. V tento v utorok porazil Utajeného šéfa na Markíze (len 16,0 % share) s 8,7 % ratingom a 17,8 % podielom a v stredu zdolal Nový život Chartshow (len 18,3 % podiel) so skvelou sledovanosťou 9,7 % a podielom na trhu 20,8 %.

V utorok sledovalo seriál na JOJke až 407-tisíc divákov a to aj napriek silnej športovej konkurencii, keď vysielala Dvojka zjazdové lyžovanie s víťaznou Petrou Vlhovou. Najsilnejšia cieľová skupina seriálu - ženy v CS 45-54 - dosiahli vysoko nadpriemernú, až 14,4 % sledovanosť a muži v rovnakom veku až 12,1 % sledovanosť! V stredu si nový obľúbený seriál nenechalo ujsť až 451-tisíc divákov,
diváčky v spomínanej najpočetnejšej cieľovke zaznamenali až 12,6 % rating.