TV JOJ logo

Diváci si každý deň vyberú program TV JOJ

V pondelok Inkognito, v utorok Nový život – slovenskí diváci trávia aj ďalší nový týždeň v spoločnosti televízie JOJ a uprednostňujú jej program pred konkurenčnou ponukou.

JOJ Group odštartovala aj štvrtý týždeň nového roka s nadpriemernými výkonmi - v pondelok 20. januára dosiahla v hlavnom vysielacom čase až 14,0 % sledovanosť a 30,6 % podiel na trhu, v utorok 13,5 % rating a 29,9 % share v prime time.

Najsledovanejšou spravodajskou reláciou trhu boli aj včera Noviny TV JOJ, ktoré si pozrelo 614-tisíc divákov s 13,2 % sledovanosťou a 28,7 % podielom, Najlepšie počasie si vyslúžilo 11,1 % rating a 23,7 % share.

Z večernej ponuky všetkých slovenských televízií si diváci v utorok opäť jednoznačne vybrali rodinný seriál Nový život na JOJke včera ho sledovalo až 452-tisíc divákov a seriál zaznamenal ako líder trhu skvelú 9,7 % sledovanosť a 20,8 % podiel, pričom Utajený šéf na Markíze dosiahol nižší, 18,7 % share. Diváčky vo veku 35 až 44 rokov a tiež v CS 45-54 boli včera najsilnejšími cieľovými skupinami Nového života a dosiahli zhodnú, vynikajúcu sledovanosť, až 12,2 %.

V pondelok bolo najsledovanejším nespravodajským programom tradične bezkonkurenčné Inkognito, tentokrát s 565-tisíc divákmi, 12,1 % sledovanosťou a 26,2 % podielom na trhu. Film na Markíze zaznamenal len 16,7 % podiel. Inkognito v rámci mužskej časti publika v CS 45-54 dosiahlo až 12,4 % rating a u žien v rovnakej cieľovke dokonca až 15,3 % sledovanosť!