TV JOJ logo

JOJ Group v čase koronakrízy poskytla štátu a osvetovým aktivitám 14 komerčných hodín vysielania zdarma a oslovila takmer 3,8 milióna divákov

Aktuálna situácia s ochorením COVID-19 sa za posledné týždne stala hlavnou témou dňa. JOJ Group od polovice marca podporila informačnú kampaň Ministerstva zdravotníctva a kampaň Pomôž susedovi. Motivácia komerčného vysielateľa je nezištná, uvedomuje si vážnosť situácie a silu efektívne informovať najširšie masy, ktorú televízia má.

Kampaň Ministerstva zdravotníctva, vysielaná na staniciach JOJ Group nepretržite od 16. marca, prispieva k celkovému porozumeniu súčasnej situácie a poskytuje inštrukcie, ako sa v krízovom období správať. Na televíznych staniciach JOJ, PLUS a WAU sa odvysielalo k dnešnému dňu zdarma 580 spotov.

Od 21. marca môžu diváci na všetkých staniciach JOJ Group vidieť aj kampaň Pomôž susedovi o tom, ako pomáhať svojim susedom – seniorom, hlavnými protagonistami sú Táňa Pauhofová a Ján Koleník. V rámci tejto kampane sa odvysielalo takisto zdarma 516 spotov.

Obe kampane zasiahli viac ako 3,8 milióna divákov, to znamená, že oslovili viac ako 81 % populácie v cieľovej skupine 12+.

JOJ Group pripravila aj vlastnú kampaň, v ktorej sa pri logách všetkých staníc objavujú odkazy na odporúčané správanie obyvateľov SR. Úlohou kampane bolo podporiť opatrenia vlády v čase ohrozenia chorobou COVID-19.

O náročnom období, ktoré Slovensko a celý svet prežívajú, denne aktuálne a objektívne informuje televízna skupina vo svojich spravodajských reláciách počas celého dňa, v mimoriadnych spravodajských reláciách a na portáli noviny.sk.

„S podobnou situáciou, akej čelíme uplynulé mesiace, sme sa v novodobej histórii doteraz nestretli. Preto sme považovali za dôležité a samozrejmé poskytnúť náš mediálny priestor Ministerstvu zdravotníctva na informovanie čo najväčšieho počtu občanov SR. Popri tom sme urobili aj ďalšie kroky, ktoré, ako dúfame, pomáhajú našim divákom zvládnuť náročné obdobie,“ hovorí Marcel Grega, generálny riaditeľ JOJ Group.