JOJ logo - nová grafika

JOJ Group bola včera večer lídrom trhu

Z večerného programu slovenských televízií si diváci aj včera vybrali zábavu s televíziou JOJ - Inkognito opäť s prehľadom obhájilo svoju neohroziteľnú pozíciu trhovej jednotky. TV JOJ aj celá JOJ Group boli lídrom trhu v hlavnom vysielacom čase.

Najsledovanejšou nespravodajskou reláciou pondelka bolo už tradične Inkognito, ktoré si včera nenechalo ujsť až 434-tisíc divákov a zábavná show na JOJke tak dosiahla 9,3 % sledovanosť a 20,4 % podiel na trhu. Konkurenčný film zaznamenal len 11,6 % podiel. Najpočetnejšou cieľovou skupinou Inkognita boli včera diváci v CS 45-54 – ženská časť dosiahla 11,9 % sledovanosť a 20,8 % podiel, muži až 10,0 % sledovanosť a 19,7 % podiel na trhu.

JOJ Group bola včera opäť lídrom slovenského trhu v hlavnom vysielacom čase (od 19:00 hod. do 22:00 hod.) s až 12,4 % sledovanosťou a 29,2 % podielom. Samotná TV JOJ dosiahla včera ako divácka jednotka v prime time 8,9 % sledovanosť a 20,9 % podiel na trhu.