TV JOJ logo

Televízia JOJ bola opäť trhovým lídrom

Lídrom trhu boli uplynulý týždeň spravodajské relácie televízie JOJ, zábavná relácia Inkognito i premiéra seriálu 9-1-1.

Televízia JOJ sa aj v 27. týždni stala lídrom trhu v hlavnom vysielacom čase so sledovanosťou 6,4 % a podielom 18,3 %. JOJ Group bola uplynulý týždeň štyrikrát lídrom trhu v prime time.

Takmer celý týždeň sa vynikajúco darilo JOJkárskemu spravodajstvu. Viedli Noviny TV JOJ, Šport i Najlepšie počasie. Noviny TV JOJ mali najlepší výsledok v pondelok 29. júna, kedy si hlavnú spravodajskú reláciu pozrelo spolu 534-tisíc divákov (sledovanosť 11,5 %, podiel 28,1 %). V pondelok si diváci nenechali ujsť ani Šport, ktorému sa darilo s ratingom 8,4 % a podielom 20,0 %, čo bol pre túto reláciu najlepší tohto týždňový výsledok. Najsledovanejším nespravodajským programom týždňa sa stala pondelková premiéra relácie Inkognito so sledovanosťou 8,8 % a podielom 20,4 %.

Vo štvrtok 2. júla sa najsledovanejším programom dňa stalo Najlepšie počasie, ktoré si pozrelo 482-tisíc divákov (sledovanosť 10,4 %, podiel 27,3 %). Noviny TV JOJ boli lídrom trhu aj vo štvrtok (sledovanosť 9,1 %, podiel 27,4 %), viedol i Šport  (sledovanosť 7,3 %, podiel 20,0 %). S vynikajúcim výsledkom skončila aj premiéra seriálu 9-1-1, ktorú si nenechalo ujsť 343-tisíc divákov (sledovanosť 7,4 %, podiel 18,4 %). Nasledujúca časť sa tiež tešila úspechu so sledovanosťou 6,8 % a podielom 19,0 %.

V piatok 3. júla Noviny TV JOJ potvrdili svoju vedúcu pozíciu, kedy sa jednotkou stali so sledovanosťou 8,9 % a podielom 27,0 %. Lídrom sa stala aj obľúbená relácia Všetko čo mám rád, ktorá v repríze dosiahla sledovanosť 5,2 % a podiel 15,0 %.

Sobotným najsledovanejším programom dňa sa stala animovaná rozprávka Ľadové kráľovstvo. Pozrelo si ju spolu 209-tisíc divákov. Sobotňajším trhovým lídrom boli aj spravodajské relácie – Noviny TV JOJ (sledovanosť 6,5 %, podiel 24,9 %), Šport (sledovanosť 5,2 %, podiel 17,9 %) a Najlepšie počasie (sledovanosť 6,5 %, podiel 21,7 %).

V nedeľu 5. júla zostali diváci verní JOJkárskemu spravodajstvu. Noviny TV JOJ dosiahli sledovanosť 9,1 % a podiel 26,4 %. Šport si nenechalo ujsť 327-tisíc divákov (sledovanosť 7,0 %, podiel 18,8 %). Najlepšie počasie zaznamenalo sledovanosť 9,1 % a podiel 23,6 %. V nedeľu poobede si diváci z ponuky všetkých televízií vybrali magazíny Nová záhrada, Na chalupe a Nové bývanie, ktoré sa stali
trhovou jednotkou.