JOJ logo - nová grafika

Trhu v utorok kraľovala JOJ Group

Trhovými jednotkami sa v utorok 7. júla stali spravodajské relácie televízie JOJ, ale aj premiéra seriálu 9-1-1, či záverečná časť série Noviny špeciál – Nová vláda.

Televízia JOJ sa aj v utorok 7. júla stala lídrom trhu v hlavnom vysielacom čase so sledovanosťou 7,7 % a podielom 20,4 %, a tiež v užšej cieľovej skupine 12 – 54 (sledovanosť 5,5 %, podiel 19,4 %). JOJ Group bola utorkovým lídrom trhu v prime time v CS 12+ (sledovanosť 10,7 %, podiel 28,4 %) i v CS 12-54 (sledovanosť 8,4 %, podiel 29,6 %).

V utorok si diváci spomedzi ponuky všetkých televízií vybrali program televízie JOJ. Vynikajúco sa darilo JOJkárskemu spravodajstvu. Noviny TV JOJ zaznamenali sledovanosť 10,5 % a podiel 29,4 %, Šport si nenechalo ujsť 398-tisíc divákov (sledovanosť 8,6 %, podiel 22,2 %). 486-tisíc divákov bolo zvedavých na Najlepšie počasie s predpoveďou na najbližšie dni (sledovanosť 10,5 %, podiel 26,2 %).

Najsledovanejším nespravodajským programom dňa sa stala premiéra ďalšej časti seriálu 9-1-1 so sledovanosťou 7,6 % a podielom 17,8 %. Pozrelo si ju spolu 352-tisíc divákov, čo je o 9-tisíc viac ako pri štarte seriálu vo štvrtok 2. júla. Vtedy seriál zaznamenal sledovanosť 7,4 %.

Diváci zostali verní JOJke aj pri ďalšom programe. Finále série Noviny špeciál – Nová vláda sledovalo včera 233-tisíc divákov (sledovanosť 5,0 %, podiel 14,1 %), čím takisto porazilo konkurenčnú ponuku.