TV JOJ logo

Každý deň vedie TV JOJ trh v hlavnom vysielacom čase

V auguste televízia JOJ potvrdzuje svoje postavenie jednotky na trhu, v uplynulý týždeň bola lídrom v prime time každý deň. Má najsledovanejšie spravodajstvo, vlastnú tvorbu aj víkendové filmy.

Televízia JOJ bola v prvý augustový týždeň neohrozeným lídrom v hlavnom vysielacom čase, slovenskému trhu kraľovala každý deň! Najvyššiu sledovanosť 8,1 % dosiahla v pondelok 3. 8., najväčší podiel na trhu 22,0 % si pripísala včera. Celkovo mala JOJ Group v pondelok 10,4 % sledovanosť a v nedeľu 28,3 % podiel.

TOP programom týždňa z ponuky všetkých slovenských televízií bolo Najlepšie počasie, ktoré s 529-tisíc divákmi dosiahlo až 11,4 % sledovanosť a 29,2 % podiel. Druhou najsledovanejšou reláciou trhu boli Noviny TV JOJ, ktoré si v pondelok nenechalo ujsť 488-tisíc divákov a zaznamenali tak 10,5 % sledovanosť a 28,8 % podiel. Šport včera dosiahol 8,4 % sledovanosť a 22,3 % podiel na trhu.

Nespravodajským reláciám aj v auguste kraľuje Inkognito, ktorému v porovnaní s uplynulým týždňom ešte vzrástli čísla, keď ho tento pondelok sledovalo 377-tisíc divákov a najobľúbenejšia zábavná show tak dosiahla 8,1 % sledovanosť a 19,7 % podiel. TOP filmom týždňa sa stala nedeľná premiéra kinohitu Tri billboardy kúsok za Ebbingom na JOJke, so 7,6 % sledovanosťou a 20,9 %
podielom, pričom konkurenčný film Parker dosiahol na Markíze len 13,6 % podiel.