TV JOJ logo

Hlavný vysielací čas patrí TV JOJ

Aj posledný augustový týždeň odštartovala televízia JOJ úspešne, jej program je v prime time prvou voľbou divákov - v pondelok si nenechali ujsť zábavnú stálicu Inkognito, v utorok boli zvedaví na nový český seriál Slnečná.

Televízia JOJ bola v pondelok 24. 8. aj v utorok 25. 8. trhovým lídrom v hlavnom vysielacom čase, pričom napríklad v pondelok dosiahla 20,1 % podiel na trhu a televízia Markíza len 17,2 %.

Najsledovanejším programom pondelka bolo Najlepšie počasie so 478-tisíc divákmi, 10,3 % sledovanosťou a 25,5 % podielom, Noviny TV JOJ so 447-tisíc divákmi dosiahli 9,6 % sledovanosť a 25,6 % podiel na trhu. Diváci si nenechali ujsť ani svoju najobľúbenejšiu televíznu zábavu s Inkognitom, ktoré si pripísalo 8,1 % sledovanosť a 19,4 % trhový podiel, konkurenčný film My sme Millerovci na Markíze zaznamenal len 13,0 % podiel.

V utorok si z ponuky slovenských televízií najviac divákov vybralo premiéru nového českého seriálu Slnečná, ktorý na JOJke dosiahol 5,3 % sledovanosť a 12,9 % podiel. Na v Česku mimoriadne úspešnú novinku boli zo slovenského publika najviac zvedavé ženy vo veku 45 až 54 rokov, v rámci ktorých seriál zaznamenal až 8,0 % sledovanosť a 16,0 % podiel. Z mužských cieľoviek bola najsilnejšia obchodne atraktívna CS 35-44 s 5,6 % sledovanosťou.