TV JOJ logo

TV JOJ bola včera lídrom trhu v hlavnom vysielacom čase

Diváci počas včerajšieho sviatočného večera uprednostnili program televízie JOJ pred konkurenčnou ponukou. Česko-slovenskú komédiu Ženská na vrchole, ktorej hlavným partnerom je TV JOJ, si pozrelo takmer pol milióna divákov.

V utorok 17. novembra bola JOJ Group lídrom trhu celodenne aj v hlavnom vysielacom čase - v rámci univerzálneho publika dosiahla vynikajúcu 14,4 % sledovanosť a 29,1 % podiel, v obchodnej cieľovej skupine sledovanosť 12,5 % a vysoký trhový podiel 31,8 %. Samotná TV JOJ si včera ako trhová jednotka v prime time vyslúžila 11,1 % sledovanosť a 22,4 % podiel (CS 12+).

Najsledovanejším nespravodajským programom dňa sa z ponuky všetkých slovenských televízií stala komédia Ženská na vrchole, ktorú si nenechalo ujsť až 497-tisíc divákov, film tak dosiahol výbornú 10,7 % sledovanosť a 24,4 % podiel na trhu (CS 12+). TV JOJ je hlavným partnerom tejto komédie, ktorá bola zároveň štvrtým najnavštevovanejším slovenským filmom v kinách za rok 2019. Divácky úspech včera zopakovala aj počas svojej televíznej premiéry, keď sa stala lídrom trhu vo všetkých relevantných cieľových skupinách. Najviac divákov filmu bolo včera vo veku 45 až 54 rokov – ženy dosiahli absolútne bezkonkurenčnú sledovanosť, až 23,2 % a podiel až 38,1 %, muži  rovnako excelentnú 16,7 % sledovanosť a 31,9 % podiel na trhu.