TV JOJ logo

Televízia JOJ bola aj včera trhovou jednotkou

V poslednú novembrovú nedeľu bola JOJ Group lídrom trhu celodenne aj v hlavnom vysielacom čase, TV JOJ dosiahla v prime time najvyššiu sledovanosť z celého týždňa zo všetkých slovenských televízií (CS 12+).

V nedeľu 29. novembra bola JOJ Group trhovou jednotkou celodenne aj v hlavnom vysielacom čase (CS 12+). V prime time dosiahla ešte vyšší výkon ako minulý týždeň - sledovanosť až 14,6 % a podiel 29,2 %. TV JOJ si včera v prime time vyslúžila najlepšiu sledovanosť týždňa zo všetkých televízií, konkrétne 10,7 % sledovanosť a 21,3 % podiel v CS 12+.

Rebríček TOP programov JOJky viedli v 48. týždni opäť Noviny TV JOJ, ktoré si včera pozrelo až 634-tisíc divákov, hlavná spravodajská relácia JOJky si tak vyslúžila skvelú 13,7 % sledovanosť a 26,8 % podiel. KRIMI včera sledovalo 579-tisíc divákov s 12,5 % sledovanosťou a 25,2 % podielom na trhu, Najlepšie počasie zaznamenalo až 11,3 % sledovanosť a 21,7 % podiel.

V siedmom nebi bolo včera najsledovanejším nespravodajským programom dňa z ponuky slovenských televízií. Obľúbenú rodinnú reláciu si nenechalo ujsť 466-tisíc divákov univerzálneho publika, dosiahla tak výbornú 10,0 % sledovanosť a 22,1 % podiel. Lídrami trhu boli tradične aj popoludňajšie magazíny na JOJke, Nové bývanie si tentokrát vyslúžilo 9,5 % sledovanosť a 22,0 % podiel.