TV JOJ logo

TV JOJ bola včera opäť lídrom trhu

Aj druhý decembrový týždeň uzavrela televízia JOJ ako trhová jednotka celodenne aj v hlavnom vysielacom čase. Najviac divákov si na tretiu adventnú nedeľu pozrelo Noviny TV JOJ, z nespravodajských relácií diváci uprednostnili V siedmom nebi pred konkurenčným programom.

Za uplynulý týždeň dosiahla JOJ Group ako trhový líder najvyšší výkon v prime time v stredu 9. decembra so 14,3 % sledovanosťou a 30,3 % podielom, včera si vyslúžila v hlavnom vysielacom čase prvenstvo s 13,8 % sledovanosťou a 27,8 % podielom. Samotná TV JOJ dosiahla v stredu 11,6 % sledovanosť a 24,5 % podiel.

Najsledovanejším programom tretej adventnej nedele boli Noviny TV JOJ, ktoré sledovalo 629-tisíc divákov a dosiahli vynikajúcu 13,6 % sledovanosť a 27,1 % podiel. Najlepšie počasie včera zaznamenalo skvelú 11,7 % sledovanosť a 23,8 % podiel na trhu.

Z nespravodajských relácií bolo TOP programom trhu už tradične V siedmom nebi, ktoré si na JOJke nenechalo ujsť 518-tisíc divákov a obľúbená rodinná relácia si vyslúžila výbornú sledovanosť 11,2 % a podiel 24,7 %. V ženskej časti univerzálneho publika dosiahlo včera V siedmom nebi až 13,5 % sledovanosť a nadpriemerný 28,6 % podiel.