TV JOJ logo

JOJ mala mimoriadne vydarený uplynulý týždeň

JOJ Group si uplynulý týždeň do tabuliek rekordov a TOP výkonov v sledovanosti zapísala nielen pondelkové Noviny TV JOJ či štvrtkovú Nemocnicu a Na hrane, ale aj piatkové Bez servítky, premiérové V siedmom nebi, nedeľný Svetový pohár v alpskom lyžovaní žien, magazín Na chalupe či včerajší večerný film Bohemian Rhapsody, ktorý diváci uprednostnili pred konkurenčnými ťažiskovými shows.

JOJ Group bola počas 47. týždňa tohto roka lídrom slovenského trhu v hlavnom vysielacom čase až päť dní zo siedmych, včera s excelentnou sledovanosťou 14,0 % a 27,0 % podielom v rámci univerzálneho publika.

V pondelok 22. novembra dosiahli Noviny TV JOJ najvyššie výkony jesene, s dosahom až na 931-tisíc divákov (AvRch 12+), s excelentnou 14,0 % sledovanosťou (647-tisíc divákov) a 30,0 % podielom na trhu. V CS 12-54 zaznamenala hlavná spravodajská relácia JOJky nielen TOP rating jesene (9,0 % s 271-tisíc divákmi), ale aj najlepší share tohto roka, a to až 26,3 %.

Vo štvrtok 25. 11. si na JOJke nenechalo ujsť najsledovanejší slovenský seriál až 603-tisíc divákov, Nemocnica tak dosiahla svoju dosiaľ najvyššiu, až 13,0 % sledovanosť a 27,7 % podiel, s dosahom až na 747-tisíc divákov (AvRch 12+)! Štvrtkovú diskusnú reláciu Na hrane si pozrelo až 321-tisíc divákov univerzálneho publika, zaznamenala tak 6,9 % sledovanosť a podiel 18,8 %. Rekordný rating zároveň dosiahla relácia aj v komerčnej cieľovej skupine 12-54 so 121-tisíc divákmi (4,0 % Rtg a 14,5 % Shr).

V piatok 26. 11. znova vyhrala podvečerná súťažná show Bez servítky nad konkurenčným seriálom Oteckovia so svojou dosiaľ najvyššou sledovanosťou v rámci univerzálneho publika od začiatku tohto roka, keď si ju na JOJke nenechalo ujsť až 379-tisíc divákov s 8,2 % sledovanosťou a 20,1 % trhovým podielom.

V piatkový večer odštartovala TV JOJ vysielanie premiérovej série obľúbenej relácie V siedmom nebi, ktorá k obrazovkám tradične pritiahla svoju silnú fanúšikovskú základňu a stala sa lídrom trhu v čase svojho vysielania v CS 12+. Reláciu si pozrelo až 420-tisíc divákov, dosiahla 9,1 % sledovanosť a podiel na trhu 20,8 %.

V poslednú novembrovú sobotu si show Česko Slovensko má talent na JOJke vyslúžila dosiaľ druhú najvyššiu sledovanosť sezóny v CS 12-54 (7,5 %) a tretí najvyšší rating v CS 12+ (9,0 %), pričom mala dosah až na 764-tisíc divákov!

V nedeľu 28. novembra popoludní si slovenskí diváci v programe stanice JOJ PLUS nenechali ujsť Svetový pohár v alpskom lyžovaní žien, v ktorom mohli fandiť našej famóznej športovkyni Petre Vlhovej. Priamy prenos druhého kola nedeľných pretekov v americkom Killingtone sa stal TOP programom PLUSky od roku 2016 v oboch relevantných cieľových skupinách. V CS 12+ si obrovský slalom nenechalo ujsť takmer 400-tisíc divákov (8,5 % sledovanosť).

Televízii JOJ sa tiež v nedeľu podarilo prilákať divákov k svojmu pestrému programu. Napríklad magazín Na chalupe si popoludní vyslúžil tohtoročnú najvyššiu sledovanosť mladšieho publika (6,5 % rating). Nasledujúce Nové bývanie si včera pozrelo až 452-tisíc divákov univerzálneho publika (9,8 % rating). 

JOJka v nedeľu večer odvysielala film Bohemian Rhapsody, ktorý sa stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa v CS 12-54 so 7,8 % sledovanosťou a 23,4 % podielom. Mladší diváci včera uprednostnili film na JOJke aj pred prvým živým prenosom konkurenčnej ťažiskovej show SuperStar na Markíze či pred verejnoprávnou show Pečie celé Slovensko na Jednotke.