[multi] Nemocnica 3614

Nemocnica včera opäť najsledovanejším programom na trhu, Bez servítky stabilne valcuje konkurenciu

Seriálový hit Nemocnica mal včera dosah až na takmer 700-tisíc divákov! Medzi TOP programami utorka boli tiež spravodajské relácie TV JOJ a lídrom Slovenska v rámci podvečerného programu zostáva stabilne show Bez servítky.

JOJ Group bola v utorok 15. marca lídrom trhu v hlavnom vysielacom čase s excelentnou až 14,5 % sledovanosťou a s nadpriemerným, až 31,2 % podielom. Samotná televízia JOJ dosiahla včera ako trhová jednotka v prime time 10,5 % sledovanosť a 22,7 % podiel v CS 12+.

TOP nespravodajským programom utorka s najväčším počtom slovenských divákov bol seriálový hit Nemocnica, ktorú si včera nenechalo ujsť bez mála 550-tisíc divákov, pričom dosah mala až na takmer 700-tisíc divákov v čase svojho vysielania (AvRch v CS 12+).  Najobľúbenejší seriál televízie JOJ tak dosiahol vynikajúcu, až 11,9 % sledovanosť a 25,5 % podiel v rámci univerzálneho publika. Konkurenčná svadobná show na Markíze zaznamenala len 14,8 % podiel. 

Nemocnica bola včera opäť lídrom slovenského trhu aj v komerčne dôležitej obchodnej skupine s 8,3 % ratingom a 23,0 % podielom. Ženská časť publika staršieho ako 12 rokov dosiahla až 14,5 % sledovanosť a pri diváčkach v CS 45-54 si seriálový hit na JOJke vyslúžil v utorok excelentnú vysoko nadpriemernú 16,5 % sledovanosť!

Spravodajské relácie televízie JOJ sa aj včera umiestnili v rebríčku TOP programov dňa na popredných miestach - Noviny TV JOJ s vynikajúcou 11,8 % sledovanosťou a 24,2 % podielom, KRIMI s rovnako skvelým 11,4  ratingom a 24,3 % podielom a Najlepšie počasie si vyslúžilo až 11,0 % sledovanosť a 22,9 % share (v CS 12+).

Dominantným lídrom trhu tejto sezóny je v podvečernom vysielaní stabilne súťažná show Bez servítky, ktorú diváci na JOJke každý pracovný deň uprednostňujú pred konkurenčnou ponukou. Včera si svoju obľúbenú show s amatérskymi kuchármi nenechalo ujsť až 428-tisíc divákov, pričom mala dosah až na 593-tisíc divákov (AvRch 12+). Bez servítky dosiahlo skvelú 9,2 % sledovanosť a 23,7 % podiel na trhu, seriál Oteckovia na Markíze zaznamenal len 18,0 % podiel.

V komerčnej cieľovej skupine bola show Bez servítky takisto lídrom podvečerného trhu a zároveň druhým najsledovanejším  nespravodajským programom dňa po Nemocnici. V CS 12-54 si teda Bez servítky vyslúžila 7,5 % rating a až 26,0 % podiel.  Najpočetnejšou cieľovou skupinou show boli včera diváčky v CS 45-54 s 11,9 % sledovanosťou a až 28,7 % podielom na trhu.