[multi] Nemocnica 430

Nemocnica je stabilne prvou voľbou divákov, Bez servítky mala včera druhú najvyššiu sledovanosť od začiatku vysielania

TOP programom dňa v CS 12+ boli v utorok Noviny TV JOJ, nespravodajský rebríček univerzálneho publika viedla Nemocnica. Podvečerného trhového lídra, show Bez servítky, si nenechalo ujsť historicky druhé najväčšie publikum od začiatku jej vysielania v januári 2021.

JOJ Group bola v utorok 22. marca trhovým lídrom v hlavnom vysielacom čase s vynikajúcou sledovanosťou 13,6 % a podielom až 29,9 %. Samostatná televízia JOJ si prvenstvo v prime time vyslúžila s 10,0 % sledovanosťou a 22,0 % podielom v rámci univerzálneho publika.

Najviac divákov si včera pozrelo hlavnú spravodajskú reláciu televízie JOJ, konkrétne až 535-tisíc divákov starších ako 12 rokov, Noviny TV JOJ tak ako jednotka trhu dosiahli vynikajúcu 11,6 % sledovanosť a podiel 24,9 %.

Najsledovanejším nespravodajským programom utorka z ponuky všetkých slovenských televízií bol najobľúbenejší seriál JOJky  Nemocnica, ktorý si tradične nenechalo ujsť viac ako pol milióna divákov a dosah mala až na 613-tisíc divákov (AvRch 12+). Seriálový hit dosiahol skvelú 11,1 % sledovanosť a 23,9 % podiel, konkurenčná svadobná reality show na Markíze zaznamenala len 13,6 % podiel. Nemocnica na JOJke si včera v ženskej časti celkového publika vyslúžila až 13,4 % sledovanosť a diváčky v CS 45-54 rokov dosiahli excelentnú sledovanosť, až 14,4 %.

Absolútnym TOP programom mladšieho publika bola včera podvečerná show Bez servítky, a to s 8,4 % sledovanosťou a vysokým podielom až 29,7 %, pričom si pripísala tretí najvyšší rating v CS 12-54 od začiatku svojho vysielania.

Zároveň si včera súťažná show Bez servítky, ktorá túto jar kraľuje slovenskému trhu ako líder v access prime, vyslúžila druhú najvyššiu sledovanosť v CS 12+ od svojho štartu v januári minulého roka, konkrétne až 10,3 % s podielom 26,9 % a dosah mala až na 670-tisíc slovenských divákov (AvRch 12+)! Seriál Oteckovia si na konkurenčnej komerčnej stanici pripísal len 17,7 % trhový podiel.

TOP cieľovkou Bez servítky s najväčším počtom divákov boli včera ženy v komerčne atraktívnom veku 35 až 44 rokov, pri ktorých show dosiahla fantastickú, až 13,6 % sledovanosť a vysoko nadpriemerný podiel 33,5 %. Mladšie diváčky vo veku 25 až 34 rokov dosiahli ešte vyšší, až 43,2 % podiel.