TV JOJ logo

TV JOJ uzavrela úspešný marec ako líder trhu v hlavnom vysielacom čase

Aj v posledný marcový deň bola JOJka trhovou jednotkou v prime time. Nemocnica ako najsledovanejší seriál televízie aj včera ovládla trh, TOP programom štvrtka boli Noviny TV JOJ.

JOJ Group stabilne viedla slovenský trh v hlavnom vysielacom čase aj vo štvrtok 31. marca, s excelentnou 14,1 % sledovanosťou a 30,3 % podielom. Samostatná televízia JOJ včera ako trhová jednotka v prime time dosiahla 10,2 % rating a 21,9 % share v CS 12+.

Najviac divákov, až 528-tisíc, sledovalo v posledný marcový deň z ponuky všetkých slovenských televízií Noviny TV JOJ, hlavná  spravodajská relácia JOJky dosiahla skvelú 11,4 % sledovanosť a 24,7 % podiel v rámci univerzálneho publika.

Rovnakú sledovanosť 11,4 % si včera vyslúžila Nemocnica, s dosahom až na 671-tisíc divákov starších ako 12 rokov (AvRch 12+) a podielom až 23,7 %. Konkurenčná show 2 na 1 na Markíze zaznamenala len 15,0 % podiel. Svoj najobľúbenejší seriálový hit si diváci JOJky opäť nenechali ujsť, Nemocnica tak bola tradične TOP nespravodajským programom dňa v univerzálnom aj komerčnom
publiku. Pri ženách v CS 12+ si seriál vyslúžil až 13,4 % sledovanosť a úplne najvyšší rating dosiahla Nemocnica pri diváčkach v CS 45-54, konkrétne excelentnú až 15,2 % sledovanosť!

Podvečerný líder slovenského trhu, súťažná show Bez servítky, mal včera dosah až na 632-tisíc divákov (AvRch 12+), so skvelou 9,3 % sledovanosťou a 24,0 % podielom. V ženskej časti univerzálneho publika dosiahla show vynikajúci 12,0 % rating a 27,2 % share, pri diváčkach vo veku 35 až 44 rokov zaznamenala ešte vyšší výkon, s nadpriemerným 27,9 % podielom a až 12,1 % sledovanosťou.