TV JOJ logo

JOJ má za sebou úspešný prvý kvartál tohto roka, kedy bola celkovým lídrom trhu v hlavnom vysielacom čase

JOJ Group, aj samotná TV JOJ, boli v prvých troch mesiacoch roka 2022 jednoznačnými trhovými lídrami v rámci univerzálneho publika v prime time, teda v čase, kedy je pri televíznych obrazovkách najviac divákov. V januári, vo februári aj v marci si diváci starší ako 12 rokov z ponuky všetkých slovenských televízií vyberali práve večerný program staníc JOJ Group.

JOJ Group dosiahla ako líder trhu v hlavnom vysielacom čase v kvartálnom priemere vynikajúcu, až 12,2 % sledovanosť a vysoký 25,5 % podiel. TV JOJ bola počas prvých troch mesiacov roka takisto prvou voľbou divákov v prime time a zaznamenala v priemere 8,9 % sledovanosť a 18,6 % podiel na trhu. 

Televízia JOJ prekonala svoju konkurenciu tiež v spravodajskom slote, teda v čase vysielania spravodajských relácií od 19:00 do 20:35 hod. JOJ si pripísala trhové prvenstvo v rámci univerzálnej cieľovej skupiny s kvartálnou sledovanosťou 9,9 % a podielom 20,9 %.

Najsledovanejším spravodajským programom s najväčším počtom divákov boli z ponuky všetkých slovenských televízií od začiatku roka až do konca marca Noviny TV JOJ, ktoré si pozrelo až 665-tisíc divákov a hlavná spravodajská relácia JOJky dosiahla fantastickú sledovanosť 14,4 % a trhový podiel až 27,7 % (CS 12+, 30. 1. 2022).

V rebríčku najsledovanejších programov televízie JOJ počas prvého kvartálu nasleduje na druhom mieste Nemocnica, ktorá celú jar potvrdzuje, že je najobľúbenejším seriálom JOJky. Najviac divákov si seriál za prvé tri mesiace nenechalo ujsť epizódu z prvého februárového dňa, konkrétne až 659-tisíc divákov, Nemocnica vtedy dosiahla vysoko nadpriemernú 14,2 % sledovanosť a 27,7 %
podiel.

Tretiu priečku TOP rebríčka úspešného kvartálu TV JOJ obsadila komediálna novinka tohto roka – seriál Hranica – ktorú si slovenskí diváci takisto hneď od začiatku obľúbili a nenechajú si ju ujsť každý pondelok, stredu a piatok večer. Do konca marca zaznamenal seriál najviac, až 645-tisíc univerzálnych divákov pri svojom štarte, kedy si pripísal vynikajúcu 13,9 % sledovanosť a 26,9 % podiel.

JOJkársky rebríček TOP 5 programov prvého kvartálu uzatvára nedeľná relácia Nové bývanie, ktorej najúspešnejšia premiérová epizóda prvých troch mesiacov tohto roka dosiahla 10,7 % sledovanosť a 23,3 % podiel, keď si obľúbené hľadanie bývania s moderátorom Vladom Voštinárom pozrelo až 494-tisíc divákov (CS 12+, 6. 2. 2022).