[multi] čsmt3-Robert 2153

Česko Slovensko má talent je najsledovanejšia show na trhu

JOJ Group uzavrela uplynulý týždeň ako silná trhová jednotka hlavného vysielacieho času. V nedeľu si diváci nenechali ujsť svoju najobľúbenejšiu show Česko Slovensko má talent, ktorej sledovanosť rastie a včera mala dosah až na 783-tisíc divákov.

JOJ Group dosiahla v nedeľu 11. septembra vynikajúcu sledovanosť až 11,4 % a podiel na trhu 27,7 % a bola jednoznačným lídrom slovenského trhu v prime time v CS 12+. Rovnako úspešná bola aj samotná TV JOJ, ktorá predbehla konkurenciu s 8,8 % sledovanosťou a 21,5 % podielom v rámci univerzálneho publika.

Absolútnym TOP programom nedele boli Noviny TV JOJ, ktoré sledovalo až pol milióna divákov. Hlavná spravodajská relácia dosiahla 10,8 % sledovanosť a 26,8 % podiel na trhu. Druhé miesto v trhovom rebríčku obsadilo Najlepšie počasie s 10,7 % ratingom a 25,2 % podielom.

Najsledovanejším nespravodajským programom nedele bola opäť ťažisková show jesene na JOJke – Česko Slovensko má talent  zopakoval svoj úspech z uplynulej nedele a s ešte lepšími výsledkami znova porazil konkurenčnú show. Talent mal včera dosah až na 783-tisíc divákov starších ako 12 rokov (AvRch) a dosiahol dosiaľ najvyššiu sledovanosť, konkrétne 8,7 % rating a 22,5 % share. Tvoja tvár znie povedome na Markíze zaznamenala len 20,4 % podiel.

Najsilnejšou cieľovou skupinou Talentu sa včera stali diváčky vo veku 35 až 44 rokov, ktoré dosiahli vysoko nadpriemernú sledovanosť až 11,0 % a trhový podiel 27,6 %. Z mužských CS bolo najviac divákov v CS 45-54 s 10,9 % ratingom a 23,3 % podielom. Show bola lídrom trhu aj v obchodnej CS 12-54 so 7,6 % ratingom a 24,9 % share.