TV JOJ logo

JOJ bola lídrom hlavného vysielacieho času aj v stredu a vo štvrtok

Diváci z programovej ponuky všetkých slovenských televízií uprednostnili v stredu večer filmovú komédiu Šťastný nový rok a vo štvrtok večer si už tradične nenechali ujsť obľúbený seriál Nemocnica. Politická diskusná relácia Na hrane včera zaznamenala rekordný dosah sezóny.

JOJ Group bola aj v uplynulé dva dni trhovou jednotkou v prime time v rámci univerzálneho publika – v stredu 23. novembra s 11,8 % sledovanosťou a 28,1 % podielom, vo štvrtok 24. novembra s 11,0 % sledovanosťou a 26,7 % podielom.

Trhové prvenstvo dosiahla TV JOJ v stredu s komédiou Šťastný nový rok, ktorá bola najsledovanejším nespravodajským programom dňa v univerzálnej aj obchodnej cieľovej skupine. V CS 12+ si ju pozrelo 378-tisíc divákov, kinohit s hviezdnym obsadením českých a slovenských hercov dosiahol 8,2 % sledovanosť a 21,6 % podiel na trhu. Show Extrémne premeny na Markíze zaznamenala v CS 12+ len 16,2 % podiel. Najvyšší výkon si film na JOJke v stredu pripísal pri diváčkach v CS 45-54, pri ktorých dosiahol vysoko  nadpriemernú sledovanosť až 15,0 % a 32,5 % podiel.

Vo štvrtok sa už tradičným víťazom večerného programu stala Nemocnica s dosahom až na 567-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Ako TOP nespravodajský program dňa si vyslúžila 10,2 % sledovanosť a 23,5 % podiel. Konkurenčný seriál Chatári na Markíze dosiahol len 12,9 % podiel. Pri diváčkach univerzálneho publika dosiahol seriálový hit Nemocnica na JOJke až 13,1 % rating a 29,1 % share, v najsilnejšej ženskej CS 45-54 zaznamenal až 13,9 % sledovanosť a podiel 28,5 %.

Politická diskusná relácia Na hrane včera zaznamenala dosiaľ najvyšší dosah jesennej sezóny. Diskusia ministra financií Igora Matoviča a poslankyne Národnej rady Jany Bittó Cigánikovej zasiahla až 456-tisíc divákov. Relácia, ktorú TV JOJ vysiela každý štvrtok po pol desiatej večer, si včera pripísala 6,1 % rating a 18,7 % share. Najvyššiu, 7,3 % sledovanosť a 21,1 % trhový podiel dosiahla pri diváčkach v CS 45-54.