TV JOJ logo

JOJ včera večer vyhrala s Hranicou a Inkognitom

Televízia JOJ bola aj v pondelok najsledovanejšou slovenskou televíziou v hlavnom vysielacom čase, diváci uprednostnili jej program s komediálnym seriálom a zábavnou show pred konkurenčnou ponukou.

TV JOJ bola v druhý januárový pondelok 9.1. lídrom slovenského trhu v prime time s 8,4 % sledovanosťou a 19,6 % podielom v rámci univerzálneho publika.

Diváckou prvou voľbou z večerného programu bol jednoznačne seriál Hranica, ktorý zasiahol viac ako pol milióna divákov starších ako 12 rokov. Prvá epizóda komediálneho seriálu v novej sezóne dosiahla 8,0 % sledovanosť a 18,8 % podiel. Konkurenčný film na Markíze zaznamenal len 10,9 % share. Trhovou jednotkou bola Hranica na JOJke aj v obchodne relevantnej cieľovej skupine. Jej najpočetnejšou cieľovkou boli včera muži v CS 45-54, pri ktorých dosiahla až 8,9 % sledovanosť a 19,2 % podiel.

Lídrom bolo aj prvé tohtoročné premiérové Inkognito, vysielané v pondelok po Hranici v druhom prime time slote, ktoré si vyslúžilo 5,8 % rating a 18,8 % podiel na trhu. V rámci ženskej časti univerzálneho publika si obľúbená zábavná relácia pripísala až 6,5 % sledovanosť a 20,3 % podiel na trhu.