[multi] Nemocnica 1704

Nemocnicu sleduje čoraz viac divákov, Bez servítky včera prevalcovala Mamu na prenájom

TOP nespravodajským programom bola včera Nemocnica na JOJke, ktorá opäť vyhrala nad Dunajom na Markíze. Nemocnicu si zaplo až 603-tisíc univerzálnych divákov! TV JOJ vo štvrtok porazila svoju konkurenciu aj v podvečernom vysielaní – show Bez servítky dosiahla svoju dosiaľ najvyššiu sledovanosť, rekordný mala tiež dosah – až na 570-tisíc divákov - a prvý raz prekonala konkurenčnú seriálovú novinku Mama na prenájom.

Vo štvrtok 26. januára bola JOJ Group trhovou jednotkou v hlavnom vysielacom čase s 12,4 % sledovanosťou a vysokým podielom na trhu, až 29,7 %. Samotná TV JOJ si v prime time ako líder pripísala 9,2 % rating a 22,1 % share.

Najsledovanejším nespravodajským programom štvrtka bola divákmi dlhodobo obľúbená Nemocnica, ktorá v univerzálnom publiku  nechala konkurenciu ďaleko za sebou. Nemocnicu si na televízii JOJ včera zaplo až 603-tisíc divákov a dosiahla dosiaľ najvyššiu tohtoročnú sledovanosť, až 10,1 % a 23,1 % trhový podiel. Dunaj na Markíze mal podiel len 20,2 %. Pri diváčkach starších ako 12 rokov
si Nemocnica vyslúžila vynikajúcu 12,0 % sledovanosť a vysoký, až 25,8 % trhový podiel.

Prvou voľbou divákov bola včera aj podvečerná show televízie JOJ Bez servítky, ktorá ako líder trhu predbehla konkurenčnú seriálovú novinku. Bez servítky mala dosah až na 570-tisíc divákov a okrem rekordného reachu dosiahla aj svoju najvyššiu sledovanosť od vlaňajšieho marca, až 9,4 % a podiel 24,6 %. Mama na prenájom zaznamenala včera na Markíze len 21,7 % v CS 12+ a show na JOJke ju predbehla aj v CS 12-54.

Bez servítky oslovila vo štvrtok najviac diváčok vo veku 35 až 44 rokov, pri ktorých dosiahla vysoko nadpriemernú, až 12,9 % sledovanosť a excelentný podiel na trhu, až 36,3 %.

V stredu 25. januára bola lídrom večerného vysielania komediálna Hranica, ktorú publikum uprednostnilo pred konkurenčnou ponukou v univerzálnej aj komerčnej cieľovke. V CS 12+ dosiahla 7,4 % rating a 17,6 % share, seriál na Markíze zaznamenal len 10,8 % share. Najpočetnejšou CS Hranice boli v stredu muži vo veku 35 až 44 rokov so 7,7 % sledovanosťou a 20,1 % podielom na trhu.