TV JOJ logo

Spravodajská televízia JOJ 24 má za sebou úspešný víkend v prime time

Spravodajská televízia JOJ 24 si od spustenia vysielania získava čoraz väčšiu popularitu a divácku základňu. Úspechom je aj uplynulý víkend, kedy porazila obe konkurenčné spravodajské televízie.

V piatok 2. júna sa televízia JOJ 24 stala lídrom trhu medzi slovenskými spravodajskými stanicami v hlavnom vysielacom čase s 0,30 % sledovanosťou a podielom 0,96 %. Porazila tak v prime time konkurenčné televízie TA3 (podiel 0,71 %) a :24 (podiel 0,82 %).

Spravodajská televízia JOJ 24 aj v sobotu 3. júna porazila v hlavnom vysielacom čase obe konkurenčné televízie so sledovanosťou 0,33 % a podielom 1,10 %. Televízia TA3 zaznamenala podiel 0,42 % a televízia :24 1,0 % podiel.

V sobotu sa televízii JOJ 24 podaril ešte jeden úspech. V cieľovej skupine 12-54 porazila JOJ 24 konkurenčné spravodajské televízie, kedy si víťazstvo pripísala celodenne s 0,11 % sledovanosťou a podielom 1,24 %. TA3 získala podiel 0,7 %, spravodajská televízia :24 zaznamenala podiel 0,59 %.

JOJ 24 si získava fanúšikov najmä vďaka stabilnej vysielacej štruktúre, či výnimočným spravodajským a analytickým programom, ako sú napríklad Analýzy 24, ktoré televízia vysiela v pracovné dni vždy o 18:00 alebo relácia Udalosti o 22. Televízia vysiela naživo správy a rozhovory celý deň, čo diváci mimoriadne oceňujú. K nárastu popularity prispieva aj mobilné štúdio, s ktorým cestujeme za divákmi po celom Slovensku, je prítomné pri dôležitých udalostiach. Uplynulú sobotu bolo práve mobilné štúdio JOJ 24 na Myjave, kde mapovalo udalosť JOJKA S VAMI v živých vstupoch, zároveň moderátorka Alena Stračiaková viedla aj zaujímavé rozhovory s hosťami z regiónu. Diváci tak mohli vidieť a zažiť na vlastnej koži živé vysielanie aj prácu spravodajského tímu.