tlacova sprava

JOJ Group vo štvrtok dominovala trhu v hlavnom vysielacom čase

(01.08.2014) Diváci si včera večer z programovej ponuky slovenských televízií vybrali TV JOJ - jej spravodajstvo bolo v prime time lídrom trhu. Medzimesačne svoje výkony zlepšila JOJ aj PLUSka.

Televízna skupina JOJ Group si v posledný júlový deň tohto roka vyslúžila prvenstvo v obchodne najdôležitejšom vysielacom čase v cieľovej skupine Muži 12-54 s trhovým podielom 31,0 % a sledovanosťou 7,3 %.

Lídrom celého trhu v prime time (CS 12-54) bola včera televízia JOJ s 23,0 % podielom a 5,9 % sledovanosťou. V cieľovej skupine Muži 12-54 zaznamenala share 24,0 %.

Najsledovanejšími reláciami sa vo štvrtok stali spravodajské formáty JOJky. Prvé miesto v rebríčku obsadilo NAJLEPŠIE POČASIE, ktoré malo 244-tisíc divákov (27,9 % Shr a 7,5 % Rtg). Druhý v poradí bol Šport s podielom 29,9 % (7,4 % Rtg) a treťou reláciou s najvyšším počtom divákov pri obrazovkách mali včera VEĽKÉ NOVINY TV JOJ (31,4 % Shr a 7,1 % Rtg). KRIMI dosiahli nadpriemerný trhový podiel 27,9 %.

Medzimesačne si TV JOJ aj PLUSka zlepšili svoje výkony najmä v hlavnom vysielacom čase. Za júl dosiahla JOJka priemerný share 20,5 % v prime time, čo je jej najlepší výsledok od novembra 2013. PLUSka rástla v celodennom meradle na júlový priemer 4,7 % Shr, v prime time sa s priemerným trhovým podielom dostala na rovných 5 %.

Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľovú skupinu 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia
PR JOJ Group