Televízia JOJ bude mať novú staničnú grafiku: Prečo sme sa rozhodli pre zmenu?

Nahliadnite s nami do zákulisia príprav.

Televízia JOJ už čoskoro nadobudne úplne nový grafický dizajn, vďaka čomu budeme opäť modernejší, sviežejší a bližšie k svetovým trendom. Tím našich šikovných grafikov už niekoľko mesiacov pracuje na príprave novej staničnej grafiky, súčasťou čoho bude aj zmena loga. JOJka používala už od svojho začiatku ako identifikačnú značku špirálu, ktorá bola pôvodne grafickou súčasťou názvu televízie. V roku 2007 získalo naše logo nový vizuál, keď bola špirála umiestnená do štvorca. To sa však už čoskoro stane minulosťou. Nové logo síce zachováva esprit loga z roku 2007, no zároveň spĺňa kritériá najmodernejšej grafiky. Dôvody vzniku novej staničnej grafiky a loga televízie JOJ nám objasnil náš animátor a dizajnér, Dalibor Hriadel. „Potrebné je to na to, že viac-menej grafický dizajn a celková vizualita sa posúva každým rokom a takisto aj estetické vnímanie ľudí. Grafika nás obklopuje na každom kroku. Grafický dizajn sa vyvíja a prechádza rôznymi trendami a obdobiami. Taktiež pre oko diváka, ktorý je už možno unavený zo starého obalu produktu, ktorý má rád,“ vysvetlil.

Pozrite si exkluzívne zábery z prípravy staničnej grafiky televízie JOJ v priloženom videu!