Logá Joj a Plus

Filmová ponuka TV JOJ bola u mužov opäť silnejšia ako spevácka šou konkurencie!

Televízie JOJ a PLUS boli v nedeľu celodenne sledovanejšie ako konkurenčné stanice Markíza a Doma!
V nedeľu bola TV JOJ so svojou filmovou ponukou opäť úspešnejšia u mužov, kde bola počas reprízového filmu Far Cry jednotkou na trhu s podielom 28,2% a predstihla tak výkon premiérovej speváckej šou konkurencie. Celkový podiel filmu dosiahol 23,2%. Nasledujúci film Lovci pokladov bol už celkovou jednotkou na trhu s podielom 25,1%.
Podvečer sa tradične darilo relácii Nové bývanie, ktorá bola jednoznačnou jednotkou na trhu s podielom 30,6%. Úspešné bolo aj spravodajstvo - KRIMI dosiahli podiel 30,4% a Noviny TV JOJ 34,5%. Ako obvykle boli lídrami na trhu relácie ŠPORT a Najlepšie počasie.
Na stanici PLUS sa darilo seriálu 30 prípadov majora Zemana s podielom 12,4%, u mužov to bolo až 16,1%. Podvečer uspela indiánka Bieli vlci s podielom 7,2% a večer bola stanica PLUS trojkou na trhu s komédiou Mladé víno - podiel 8,2%.
Televízie JOJ a PLUS dosiahli v nedeľu 29. 4. 2012 spolu podiel 28,8% celodenne a ako lídri na trhu tak predstihli konkurenčné stanice Markíza a Doma! V primetime dosiahli JOJ a PLUS podiel 30,4%