TV JOJ má nový vizuál, je Viditeľne tvoja! Sledujte VIDEO!

AKTUALIZOVANÉ. S novou televíznou sezónou prichádza aj nový vizuál a nový claim TV JOJ, ktorá tak výrazne zmenila svoju grafickú podobu.

TV JOJ má nový vizuál! Ambíciou bolo osviežiť grafiku ako aj on air komunikáciu loga a informácií o programe a využiť všetky nové technológie, ktoré má televízia k dispozícii.  Zmenili sa úplne všetky jingle, predely, grafika upútaviek, informačné lišty, išlo o kompletné prezlečenie sa do nového vizuálu. „Základným princípom animácie je takzvaná harmonika, ktorá v jingloch odkrýva inú realitu ako sa na začiatku zdá. To znamená, že ak sa zdá, že dvaja ľudia majú k sebe blízko, v skutočnosti môžu mať k sebe veľmi ďaleko a podobne. To je aj princíp televíznej tvorby, ktorá s touto realitou pracuje napríklad v seriáloch a zábave,“ prezrádza riaditeľ kreatívy TV JOJ Ondrej Garan Hutnik.

Čistá, trendová a najmä funkčná grafika patrí k absolútnej špičke nielen na domácom televíznom trhu. Opäť je viditeľný progres a posun v modernosti.  „Opäť je hlavnou podstatou informatívnosť a funkčnosť, na tomto princípe sme založili všetko. Či už v chanel brandingu, kde okrem názvu titulu, ktorý nasleduje, komunikujeme aj reálny čas, kedy sa obľúbená relácia divákom presne začína“, dopĺňa Ondrej Garan Hutnik. Viditeľná zmena nastala aj pri farebnosti, ktorá je naozaj pestrá a pastelovo rôznofarebná. „Snažili sme sa to celé urobiť tak, aby mal divák pocit, že stále objaví niečo nové. A, samozrejme, aby sa pri tom nenudil a navyše dostal plnohodnotné informácie,“ prezrádza šéf kreatívy TV JOJ.

V samotných jingloch a predeloch televízia používa opäť aj tváre svojich top relácií a seriálov, v packshotoch potom aj rôznych protagonistov hlavných akvizičných seriálov. A postupne sa budú objavovať aj ďalšie jingle so známymi i neznámymi tvárami. „Celkovo sme chceli, aby vizuál našej televízie pôsobil sviežo a moderne a zároveň bol maximálne funkčný," dopĺňa Ondrej Garan Hutnik.

Súčasne s novým vizuálom má televízia aj nový claim, ktorý sa postupne vyvíjal. Kým na začiatku to bola „Viditeľne iná televízia“, po posilnení pozície na trhu sa stala „Viditeľne tvoja“.

Kto stojí za novým vizuálom TV JOJ:

Art director: Ondrej Garan Hutník

Hlavný dizajnér a autor: Miro Šišma

Dizajnér a animátor: Dalibor Hriadel

Réžia: Marián Kolík

Animácia VIZ: Jano Tokár

Hudba: Peter Graus, Tomáš Zubák, Maroš Kachút

Produkcia: Erika Hrdlicová

Zvuk: Martin Zimányi