TOTO jej nevyšlo! Fanúšikovia vysmiali Zuzanu Belohorcovú za nevydarenú reklamu!

Nie vždy padne influencerstvo a snaha propagovať prakticky akýkoľvek tovar nielen preto, že je pre dotyčnú celebritu zadarmo, na úrodnú pôdu. Zuzane Belohorcovej sa jej fanúšikovia veľmi nepekne vysmiali, keď sa snažila robiť reklamu na produkt na vlasy.

Sexbomba Zuzana Belohorcová, ktorá sa spolu so svojím manželom Vlastom Hájkom a deťmi Salmou a Neviom presťahovala kvôli pandémii koronavírusu a predovšetkým ekonomickej situácii zo slnečnej Floridy do španielskej Marbelly, sa musí zjavne bracať, aby sa aj v Španielsku mala jej rodina dobre. Hoci to na jej Instagrame nie je veľmi časté, rozhodla sa pre kariéru influencerky, ktorá bude propagovať rôzne produkty. Lenže tovar, ktorému chcela urobiť reklamu, si nevybrala zrovna najlepší. Želatínové vitamíny, vďaka ktorým sa vraj užívateľom výrazne zlepší kvalita vlasov... "Tak šup, šup, objednávajte... Nielen ja, ale celá naša rodina sú spokojní zákazníci už dlhšie než rok a nemôžeme si ich vynachváliť...," tvrdila skalopevne blondína. Bohužiaľ jej vlasy sú čokoľvek iné než "krásne a zdravé", čo má byť hlavný výsledok užívania týchto vitamínov. Nie je to dokonca ani tak dávno, čo sa kráska na sociálnej sieti ponosovala, že "celý život túži mať krásne, husté, dlhé vlasy... a predsa ich nedostala do vienka".

​Jej fanúšikovia s tým podľa všetkého súhlasili a dali jej to značne najavo. Niektoré dámy jej napísali, že užívanie zázračných vitamínov na nej nie je vôbec vidieť. "K vám sa reklama na tento produkt nehodí, máte úplne riedke vlásky..." Iné si servítku pred ústa nebrali vôbec: "Reklamu na vitamíny na vlasy podporujúce ich rast a kvalitu pochopím u Andrey Verešovej, ktorá má nádherné, dlhé, husté a zdravé vlasy, tá je ideálnou tvárou tohto produktu, ale vo vašom podaní to vyznieva skôr ako paródia."

Fanúšičky blondínu skritizovali aj za to, že na reklamu využila svoju dcéru Salmu - tá po maminke zdedila úplne rovnakú vlasovú výbavu. "Môžete užívať čokoľvek, vlasov je toľko, koľko je korienkov. A genetika sa nezmení."

"Podľa mňa tu nejde o vlasy. Ide o to, že firma hľadá osobnosť s veľkým vplyvom a počtom sledujúcich... a za to aj platí. Na druhej strane je influencer, ktorý urobí reklamu a chce za ňu peniaze. Jednoduchá rovnica," mali jasno ďalšie.

Influenceri skrátka zažívajú momentálne ťažké časy. Ich fanúšikovia totiž začínajú byť otrávení neustálou reklamou v prakticky každom príspevku, kedy sa dotyčná osoba dušuje, ako ho používa a ako je s ním spokojná, aby ďalší deň tie isté produkty a tá isté slová použila úplne iná osoba. Podľa reakcií na sociálnych sieťach často vadí aj to, že propagované veci dostávajú celebrity zadarmo a lákajú na nákup svojich fanúšikov, ktorí toľko peňazí rozhodne nemajú.

Nie všetky fanúšičky ale bývalú učiteľku sexu takto drsne odsúdili. Našli sa aj také, ktoré jej bezmedzne veria. "Je proste úžasné, ako je Zuzka stále úprimná. Hlavne na jej Instagrame je naozaj minimum vecí, čo by propagovala, takže keď už niečo propaguje, tak to proste u Zuzky funguje," zastávali sa jej. Okrem toho ju chváli, že si po dlhom čase nechala narásť dlhšie vlasy, nakoľko sa celé roky prezentovala krátkym zostrihom. "Pristane vám to!," odkazovali hromadne Zuzane Belohorcovej.