tlacova sprava

TV JOJ cez víkend kraľovala slovenskému trhu, v nedeľu dosiahla najlepšie výsledky za posledný rok

(20.10.2014) V piatok večer mal akčný film na JOJke neporovnateľne viac divákov ako premiéra nového seriálu konkurencie z lekárskeho prostredia. V sobotu slovenské publikum jednoznačne uprednostnilo oscarovú rozprávku na TV JOJ pred konkurenčnou reality show a v nedeľu večer sledovanosť opäť vyhralo V siedmom nebi.

Televízia JOJ si pripisuje jedno víťazstvo za druhým. Od piatku je každý deň jednoznačným lídrom trhu v prime time, pričom svoje trhové podiely a sledovanosť postupne stabilizuje na čoraz vyšších výkonoch aj celodenne.

Včera (19. októbra 2014) navyše TV JOJ dosiahla svoje najlepšie výsledky za posledný rok v rámci obchodne dôležitej cieľovej skupiny 12-54 – a to v prime time (28,2 % Shr a 10,7 %), ale aj celodenne (22,4 % Shr a 3,7 % Rtg).

V sobotu (18. októbra) bola JOJ Group jednotkou trhu v hlavnom vysielacom čase s vysoko nadpriemerným share 33,8 % a sledovanosťou 11,0 %. Samotná stanica TV JOJ dosiahla v tento deň svoj najlepší trhový podiel v prime time za posledné dva roky, čo sa týka len sobotných výsledkov (26,9 % Shr v CS 12-54).

V univerzálnej cieľovke divákov starších ako 12 rokov si včera celá skupina JOJ Group vyslúžila prvenstvo nielen v prime time, ale aj celodenne, keď zaznamenala výkony neporovnateľne lepšie ako jej konkurencia. Čo sa týka trhových podielov, celodenne to bolo 26,7 % a v prime time 35,0 % a v rámci sledovanosti si JOJ vyslúžila za celý deň 5,2 % a až 16,3 % v hlavnom vysielacom čase.

V piatok večer diváci pri obrazovkách jednoznačne uprednostnili akčný film v programe TV JOJ pred ponukou konkurencie, ktorou bola dlho a intenzívne avizovaná premiéra nového seriálu z lekárskeho prostredia. Nemecko-americký dobrodružný film Janko a Marienka: Lovci čarodejníc zaznamenal na JOJke výrazne lepšie výsledky a bol tak najsledovanejším nespravodajským programom dňa s trhovým podielom 29,8 % a vynikajúcou 10,3 % sledovanosťou.

Televíznu premiéru animovanej snímky Neskrotná, ktorá bola celosvetovo 13. najnavštevovanejším filmom roka 2012, odvysielala TV JOJ v sobotu večer. Rozprávka z dielne Walt Disney Pictures, ocenená Oscarom i Zlatým glóbusom, sa v sobotu stala dominantnou jednotkou v rebríčku najsledovanejších programov z ponuky slovenských televízií, pričom porazila aj duelovú časť konkurenčnej reality show. Neskrotnú na TV JOJ sledovalo až 363-tisíc divákov, čo predstavuje rekordný trhový podiel 30,9 % a úžasnú 11,1 % sledovanosť (CS 12-54).

Ako sa už stáva dobrým nedeľným zvykom, aj včera bola programovým víťazom trhu opäť rodinná relácia TV JOJ V siedmom nebi, ktorú si tentoraz v cieľovej skupine 12+ pozrelo neuveriteľných 757-tisíc divákov. Siedme pokračovanie show Vila Rozborila tak zaznamenalo svoj doteraz najlepší trhový podiel - až 35,7 % a tiež svoju druhú najlepšiu sledovanosť 16,2 %.

Rovnako vynikajúce výsledky dosahujú naďalej aj spravodajské relácie televízie JOJ. Spomeňme aspoň tie včerajšie, keď si NAJLEPŠIE POČASIE vyslúžilo vysoko nadpriemernú sledovanosť 12,0 % a skvelý 30,7 % share. Šport zaznamenal včera výsledok 30,4 % share a 11,5 % rating a VEĽKÉ NOVINY TV JOJ dosiahli 31,4 % podiel a 11,2 % sledovanosť.

Diváci si včera aj napriek peknému počasiu počas celého dňa z programu JOJ nenechali ujsť ani KRIMI (26,8 % Shr a 9,0%), Nové bývanie (27,7 % Shr a 7,8 % Rtg), reprízu Neskrotnej (25,8 % Shr) či kulinársku show 15 min. kuchár (21,1 % Shr). Všetky tieto relácie sa so svojimi vynikajúcimi výkonmi dostali v nedeľnom rebríčku sledovanosti do TOP dvanástky.

Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia
PR JOJ Group