tlacova sprava

JOJ Group bola v nedeľu opäť jednotkou pre ženy

(10.11.2014) V piatok odvysielala PLUSka prvé diely novej show Adam hľadá Evu s nadpriemernými výkonmi, v sobotu si diváci nenechali ujsť druhé pokračovanie Hier o život a v nedeľu bolo V siedmom nebi opäť najsledovanejším nespravodajským programom dňa v univerzálnej cieľovej skupine.

Televízna skupina JOJ Group v nedeľu v prime time dominovala trhu ako líder pre ženy vo veku 12-54 rokov s výborným trhovým podielom 35,3 % a vysoko nadpriemernou sledovanosťou 15,1 %.

Rodinná show V siedmom nebi sa vo svojej primárnej cieľovej skupine 12+ stala najsledovanejším nespravodajským programom týždňa na JOJke s nadpriemerným podielom 32,9 % a sledovanosťou 14,8 %, ktorú tvorilo 693-tisíc divákov, z toho 460-tisíc bolo žien. Diváčky dosiahli znova nadpriemerný share 39,2 % a vynikajúcu 18,9 % sledovanosť (CS 12+). Najviac divákov pritom mala relácia Vila Rozborila v Prešovskom kraji (41,5 % trhový podiel a 16 % rating).

V nedeľu sa tiež darilo spravodajským reláciám televízie JOJ. Šport bol druhým najsledovanejším programom dňa v obchodne relevantnej cieľovej skupine s trhovým podielom 28,2 % a sledovanosťou 11,2 %. Rovnakú sledovanosť a o niečo lepší share si vyslúžili Veľké noviny TV JOJ (29,3 % Shr a 11,2 % Rtg). Najlepšie počasie malo rovnako skvelé výsledky (25,9 % Shr a 10,9 % Rtg) a do prvej desiatky najsledovanejších programov v CS 12-54 sa dostali aj Krimi (24,5 % Shr a 8,9 % Rtg), a tiež prvé špeciálne žrebovanie súťaže TeleRolo (22,0 % Shr a 9,2 % Rtg).

V sobotu diváci TV JOJ sledovali druhé pokračovanie dobrodružného sci-fi trileru Hry o život, tentokrát s podtitulom Skúška ohňom (The Hunger Games: Catching Fire). Slovenská televízna premiéra druhej časti sfilmovanej kultovej románovej trilógie si na JOJke vyslúžila skvelý 25,2 % trhový podiel a 8,7 % sledovanosť (CS 12-54), čo bol napokon lepší výkon, ako mal prvý diel, odvysielaný pred týždňom. Pokračovanie príbehu Katniss Everdeenovej zaujal najmä mladé diváčky vo veku 15-24 rokov, pre ktoré bol film jednoznačným lídrom trhu v čase svojho vysielania, s neuveriteľným 53,4 % podielom a 8,5 sledovanosťou. Vysoko nadpriemerné výsledky dosiahol film tiež v Bratislave (39,8 % Shr a 12,5 %).

Piatkový večer obohatil programovú ponuku nový akvizičný formát stanice PLUS, ktorá odvysielala dve časti za sebou. Premiéru dating show Adam hľadá Evu s vysielacím časom o 22:15 si nenechalo ujsť 67-tisíc divákov v 12 – 54 (a 99-tisíc v CS 12+). Pre PLUSku to znamenalo nadpriemerný trhový podiel (7,7 % Shr) i sledovanosť a stanica tak dosiahla svoj najlepší piatkový celodenný výkon za posledné dva mesiace. Reality show Adam hľadá Evu sa zároveň stala najsledovanejším programom dňa z ponuky „menších“ komerčných staníc na trhu.

Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia
PR JOJ Group