tlacova sprava

Diváci TV JOJ opäť dokázali, že majú štedré Srdce pre deti

(15.12.2014) Neuveriteľná suma – až 351 145 eur – sa vyzbierala počas tohtoročného galavečera Srdce pre deti na pomoc deťom v núdzi. Živý prenos včera odvysielala televízia JOJ ako hlavný mediálny partner charitatívneho projektu.

Diváci televízie JOJ mali v nedeľu večer možnosť sledovať priamy prenos charitatívneho projektu denníka Nový čas a Nadácie Pontis s názvom Srdce pre deti, ktorý už niekoľko rokov pomáha deťom s vážnym zdravotným znevýhodnením alebo v sociálnej núdzi. Včerajšia zbierka v priamom prenose znova prekonala očakávania a vyzbieranou sumou pokorila vlaňajší rekord. Tento rok v priebehu jedného decembrového večera poslali diváci SMS-ky v hodnote neuveriteľných 351 145 eur! Televízia JOJ sa preto chce aj v mene organizátorov touto cestou poďakovať všetkým darcom. Ďakujeme za Vaše štedré Srdce pre deti!

Životné príbehy mnohých slovenských rodín si v nedeľu 14. decembra nenechalo ujsť 327-tisíc divákov v univerzálnej cieľovej skupine. Pre TV JOJ to znamenalo 21,7 % podiel na trhu a 7,0 % sledovanosť. Pre ženskú časť publika bolo Srdce pre deti lídrom slovenského trhu v čase svojho vysielania.

Najlepší share (29,2 %) si v rámci obchodne relevantnej cieľovky vyslúžili mladé ženy vo veku 15-24 rokov a najlepší rating (9,2 %) dosiahli staršie ženy (CS 45-54). Z krajov zaznamenal najlepší výkon i sledovanosť Prešovský kraj (30,1 % Shr a 7,8 % Rtg).

Galavečer včera uvádzalo moderátorské duo v zložení Marianna Ďurianová a Vlado Voštinár. O aktuálnom stave vyzbieraných finančných príspevkov zo zákulisia galavečera divákov informovali moderátori JOJky Dana Strculová a Adam Zavřel.

V prvej desiatke nedeľného rebríčka najsledovanejších programov dňa opäť figurovali aj spravodajské relácie televízie JOJ. Šport zaznamenal sledovanosť 9,2 % a Veľké noviny TV JOJ mali s podielom 24,2 % rating 9,1 %. Z nedeľného programu si diváci na JOJke pozreli aj popoludňajší film Cesta okolo sveta za 80 dní, ktorý mal s 204-tisíc divákmi 24,1 % trhový podiel.

Cez víkend zavítala TV JOJ opäť na námestia medzi svojich divákov. Ľuboš Sarnovský moderoval niekoľko živých vstupov Veľkých novín TV JOJ priamo z vianočných stánkov – v piatok večer v Skalici a v sobotu v Trnave. Sprostredkoval tak atmosféru vianočných trhov v danom meste a spolu s ich obyvateľmi vytvorili jeho vstupy jedinečnú atmosféru v hlavnom spravodajstve JOJky. Ľuboša Sarnovského na jeho ceste po Slovensku sprevádzal pár Divokých koní, ktoré sú predzvesťou nového seriálu televízie JOJ. Kone si vyslúžili obdiv ľudí na námestiach pre svoju krásu, rozvahu a pokoj, aký môžu vyžarovať iba cvičené filmové kone. Projekt televízie JOJ na vianočných trhoch v slovenských mestách bude pokračovať aj v posledný adventný víkend, konkrétne najbližší piatok v Banskej Bystrici.

Veľké noviny TV JOJ teda mali v sobotu 13. decembra výbornú 9,3 % sledovanosť a 27,3 % podiel na trhu. Najsledovanejšie športové správy dosiahli na JOJke nadpriemernú sledovanosť 10,1 % a skvelý share 28,5 % a Šport tak bol lídrom trhu v čase svojho vysielania.

Premiéru animovanej rodinnej dobrodružnej komédie Ralph rozbi to si v sobotu v prime time pozreli najmä ženy a deti. Film z dielne štúdia Disney, ktorý bol nominovaný na prestížne ocenenia Oscar a Zlatý glóbus v kategórii Najlepší animovaný film roka 2012, si v sobotu na JOJke nenechali ujsť deti vo veku 4-11 rokov - dosiahli nadpriemerný výkon s 38,1 % podielom a 10,9 % ratingom. Ženy v produktívnom veku 25-34 rokov dosiahli najlepšiu sledovanosť 10,1 % a mladšie ženy (CS 15-24) zasa najlepší share 36,4 %.

Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia
PR JOJ Group