tlacova sprava

PLUSke sa vydaril piatok, TV JOJ uzavrela týždeň s úspechom

(09.02.2015) V prvý februárový piatok zaznamenala PLUSka svoj najlepší celodenný výkon za posledných päť mesiacov. TV JOJ uzavrela ďalší týždeň s výbornou sledovanosťou svojich relácií v prime time, aj v access prime.

Televízia JOJ uzavrela ďalší týždeň nového roka s výbornými výsledkami. V nedeľu 8. februára si Noviny TV JOJ nenechalo ujsť až 722-tisíc divákov, ktorí dosiahli vysoko nadpriemernú sledovanosť 15,5 % a 30,9 % podiel na trhu (CS 12+). Šport si včera na JOJke pozrelo 634-tisíc divákov s vynikajúcou 13,6 % sledovanosťou a 26,7 % podielom a Najlepšie počasie si vyslúžilo skvelý 13,5 % rating a 26,3 % share (629-tisíc divákov, všetko v 12+). Obe relácie boli lídrami trhu v čase svojho vysielania (v CS 12-54). Viac ako pol milióna ľudí v univerzálnej cieľovej skupine publika pozeralo v nedeľu na JOJke aj Krimi (584-tisíc divákov, 12,5 % Rtg a 25,5 % Shr).

Druhý premiérový diel relácie Nové bývanie v novej sezóne bol trhovým lídrom v čase svojho vysielania (rovnako ako prvý diel pred týždňom). Včera podvečer si ho pozrelo 388-tisíc divákov, čo pre JOJku v nedeľnom access prime slote od 18:00 hod. znamenalo nadpriemernú sledovanosť 8,3 % a trhový podiel 19,2 % (v CS 12+). Najviac divákov mala relácia v cieľovej skupine divákov vo veku 45-54 rokov – v ženskej časti až 12,3 % Rtg, v mužskej 10,8 % Rtg.

V piatok 6. februára excelovala PLUSka, ktorá zaznamenala svoj najlepší celodenný výkon za posledných päť mesiacov (5,5 % Shr). Zásluhu na tom mala najmä americká romantická komédia Ako porodiť a nezblázniť sa, ktorá k obrazovkám PLUSky pritiahla 131-tisíc divákov (v CS 12+). Ženská časť mladšieho publika dosiahla 3,5 % sledovanosť a 9,7 % podiel na trhu (CS 12-54).

Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia
PR JOJ Group