tlacova sprava

Tanec snov bol včera najsledovanejším nespravodajským programom dňa

(16.03.2015) Novú tanečnú show televízie JOJ si včera nenechalo ujsť 526-tisíc divákov, v univerzálnej cieľovej skupine sa tak Tanec snov stal najsledovanejším nespravodajským programom nedele. Stanica PLUS v piatok dosiahla svoj najlepší výkon v prime time za posledný rok.

Televízia JOJ má za sebou ďalšiu úspešnú nedeľu, 15. marca 2015 dosiahla svoj druhý najlepší nedeľný celodenný share tento rok (17,4 % Shr). Zásluhu na tom má nielen nová tanečná show, ale aj spravodajské relácie v prime time a pôvodný formát v access prime.

Noviny TV JOJ s netradične čisto mužskou moderátorskou dvojicou v zložení Ján Mečiar a Ľuboš Sarnovský si včera nenechalo ujsť až 688-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo znamenalo vysoko nadpriemernú sledovanosť až 14,7 % a výborný 31,5 % podiel na trhu. Krimi si vyslúžili vynikajúci 11,6 % rating a 26,3 % share, Šport na JOJke dosiahol takisto výbornú 11,1 % sledovanosť a 22,9 % trhový podiel.

Druhé pokračovanie tanečnej show televízie JOJ si včera pozrelo 526-tisíc divákov, v univerzálnej cieľovej skupine sa tak Tanec snov stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa so skvelým 11,3 % ratingom a 28,5 % share. Ešte lepšiu sledovanosť, až 14,8 % Rtg, dosiahli opäť diváčky v CS 12+. Ženy vo veku 45-54 rokov zaznamenali 14,1 % rating, mladšie diváčky (CS 15-24) si vyslúžili najlepší 38,6 % podiel na trhu.

Do prvej desiatky v rebríčku sledovanosti sa včera opäť dostala aj relácia Nové bývanie, ktorá sa obchodne dôležitej cieľovej skupine stala lídrom trhu v čase svojho vysielania (6,9 % Rtg v CS 12-54 a 7,8 % Rtg v CS 12+). Diváčky v CS 45-54 dosiahli 10,9 % sledovanosť, muži v rovnakom veku rating 10,2 %.

Mladšej stanici PLUS sa najviac darilo v piatok 13. marca, kedy zaznamenala svoj najlepší výkon v prime time za posledný rok, konkrétne vynikajúci 8,2 % podiel na trhu. Zásluhu na tom má americká komédia Tučné babenky (Phat Girlz), ktorá v slote po 20:30 hod. dosiahla výborný 3,9 % rating a 11,6 % share. Nábeh jej robil pôvodný sitkom Hoď svišťom s 2,8 % sledovanosťou a 8,6 % podielom na trhu.

Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia
PR JOJ Group