tlacova sprava 2016

Naši - nový komediálny seriál JOJky - boli včera najsledovanejším programom dňa na trhu

(8.01.2016) Prvé dve premiérové časti seriálovej novinky televízie JOJ včera dosiahli vynikajúce výsledky sledovanosti, Našich si nenechalo ujsť až 635-tisíc divákov univerzálneho publika.

Prvé dve premiérové časti seriálovej novinky televízie JOJ včera dosiahli vynikajúce výsledky sledovanosti, Našich si nenechalo ujsť až 635-tisíc divákov univerzálneho publika. JOJ Group bola vo štvrtok lídrom slovenského trhu celodenne i v prime time.

Vo štvrtok 7. januára večer o 20:35 hod. odštartovala televízia JOJ svoju prvú tohtoročnú programovú novinku - komediálny rodinný seriál Naši. Premiéra prvých dvoch epizód zaznamenala obrovský záujem slovenského publika, keď si prvý diel vtipných príhod podarenej päťčlennej rodinky Rodinovcov nenechalo ujsť celkovo až 635-tisíc divákov starších ako 12 rokov (druhý diel mal 621-tisíc divákov v CS 12+).

Obe epizódy sa stali najsledovanejšími reláciami dňa a boli jednoznačnými lídrami slovenského trhu v čase svojho vysielania, pričom v komerčne dôležitej cieľovej skupine dosiahli obe rovnakú, až 14,4 % sledovanosť a skvelé trhové podiely 35,7 %, resp. až 36,8 %.

V rámci univerzálneho publika dosiahol prvý diel Našich výborný rating 13,6 %, druhý diel 13,3 % rating. Vtipné príbehy zo života klasickej slovenskej rodinky, ktorej otca stvárňuje Marián Miezga, mamu Lujza Garajová Schrameková a ich troch synov herci Gregor Miler, David Krajčík a Max Bolf, zaujali divákov všetkých vekových kategórií, najlepšie výsledky dosiahli v rámci mladšieho publika. 

Najsilnejšou cieľovou skupinou prvých dvoch epizód Našich boli ženy v produktívnom veku 35 až 44 rokov, ktoré dosiahli obe rovnako vynikajúcu sledovanosť až 19,4 % (share 38,6 % a 39,6 %). Diváčky v CS 45-54 zaznamenali výborný 18,8 % a 17,5 % rating a seriálovú novinku si nenechali ujsť ani muži vo veku 35 až 44 rokov s 16,9 % sledovanosťou (prvá epizóda). 

Obrovský ohlas a pozitívnu odozvu zaznamenali Naši aj na Facebooku, kde má stránka nového seriálu JOJky po odvysielaní prvých epizód už teraz viac ako 10-tisíc fanúšikov.

JOJ Group včera predstihla svoju konkurenciu celodenne (29,6 % Shr a 4,5 % Rtg v CS 12-54) a trhovou jednotkou bola aj vďaka úspechu jej nového komediálneho seriálu tiež v prime time, a to s 13,7 % ratingom a 36,4 % podielom v komerčnej cieľovke; a až 15,0 % sledovanosťou v rámci univerzálneho publika (s 32,1 % share).

Lídrami trhu v čase svojho vysielania boli vo štvrtok opäť aj spravodajské relácie JOJky (v CS 12-54), konkrétne Najlepšie počasie dosiahlo 10,3 % sledovanosť a 26,3 % podiel na trhu (11,7 % Rtg a 24,1 % Shr v CS 12+), Šport včera zaznamenal 10,1 % rating a 26,2 % share (11,3 % Rtg a 23,6 % Shr v CS 12+).